در هفته سی و پنجم لیگ دسته اول؛

تساوی مس رفسنجان در قائمشهر

  • شناسه خبر: 94649
تساوی مس رفسنجان در قائمشهر

هفته سی و پنجم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور با تساوی یک بر یک مس رفسنجان در مقابل نساجی مازندران به پایان رسید.

خانه » آخرین اخبار » تساوی مس رفسنجان در قائمشهر

به گزارش خانه خشتی ، در این دیدار که در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و تحت تاثیر درگذشت مهرداد اولادی بازیکن اسبق پرسپولیس و استقلال برگزار شد، مس رفسنجان مقابل میزبان خود به تساوی یک بر یک دست یافت.احسان پیرهادی در دقیقه ۳۰ مس را یک بر صفر پیش انداخت اما در نیمه دوم شاگردان سیدکوروش موسوی در نساجی موفق شدند با گل دقیقه ۸۰ امین شجاعیان کار را به تساوی بکشانند و در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. رفسنجانی ها با کسب یک امتیاز این دیدار ۵۴ امتیازی شدند و جایگاه خود در رتبه ششم جدول را حفظ نمودند.
در دیگر دیدارهای مهم نیز مس کرمان و نفت آبادان در ورزشگاه شهید باهنر و در حضور بیش از پنج هزار هوادار کرمانی به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این دیدار با پیروزی دو بر یک تیم مهمان به پایان رسید.میلاد جهانی در دقیقه ۳۰ و محمدرضا پورمحمد در دقیقه ۷۲ برای نفت و کیوان امرایی در دقیقه ۷۴ برای مس در این دیدار موفق به گلزنی شدند. کرمانی ها با این شکست و با ۵۴ امتیاز به رتبه هفتم جدول سقوط کردند و کار صعود این تیم به لیگ برتر به اما و اگر کشیده شد.در پایان این دیدار نیز اکبر میثاقیان سرمربی مس حاضر به گفتگو با اصحاب رسانه نشد.
همچنین گل گهر سیرجان دیگر نماینده استان نیز در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان به مصاف نفت این شهر رفت و در حالی که نیمه اول را با گل دقیقه ۳۸ احمد داودی به میزبان خود واگذار کرده بود، در نیمه دوم به بازی برگشت و موفق شد گل تساوی را در دقیقه ۵۹ توسط امجد شکوه مقام به ثمر برساند تا در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان برسد.گل گهری ها با این یک امتیاز ۴۲ امتیازی شدند و جایگاه خود در رتبه سیزدهم جدول را حفظ نمودند.
در هفته سی و ششم این رقابتها، دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه و به طور همزمان از ساعت ۱۷ مس رفسنجان که از بخت بالایی برای صعود برخوردار است در خانه خود میزبان پارسه تهران خواهد بود، مس کرمان نیز در یک دیدار حساس و نفس گیر در بابل به مصاف خونه به خونه این شهر خواهد رفت و همچنین شاگردان مجید نامجومطلق در گل گهر سیرجان نیز در ورزشگاه اختصاصی خود از نساجی مازندران پذیرایی خواهند کرد.

برچسب ها:
مس رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان