در اختتامیه جشنواره باغ بهاری بهمن؛

از فیلم کوتاه «گذشت» ساخته فیلمساز رفسنجانی تقدیر شد

  • شناسه خبر: 94370
از فیلم کوتاه «گذشت» ساخته فیلمساز رفسنجانی تقدیر شد

در اختتامیه جشنواره باغ بهاری بهمن، از فیلم کوتاه «گذشت» ساخته امیررضا پورحیدری فیلمساز رفسنجانی تقدیر شد.

خانه » آخرین اخبار » از فیلم کوتاه «گذشت» ساخته فیلمساز رفسنجانی تقدیر شد

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، فیلم کوتاه صد ثانیه ای «گذشت» ساخته امیررضا پورحیدری فیلمساز رفسنجانی در بخش فیلم کوتاه انقلاب جشنواره استانی «باغ بهاری بهمن» مورد تقدیر قرار گرفت.
این اثر که در صد ثانیه به موضوع کشف حجاب دوران پهلوی از نگاه یک کودک می پردازد، توسط امیررضا پورحیدری نوشته و کارگردانی شده است.
لازم به ذکر است این اثر با بازی مریم فاتحی، مهرناز یادگاری، فاطمه محیط، آدنا حسینی و تصویربرداری توسط امیرحسین یک پیکر تولید شده و سیمین محیط و امیررضا پورحیدری به ترتیب وظیفه منشی صحنه و تدوینگر آن را به عهده داشته اند.

IMG-20160420-WA0003IMG-20160420-WA0005
نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه «گذشت» در گفت و گو با خبرنگار ما، با اعلام اینکه آثار ارسالی به این جشنواره در شبکه های اجتماعی منتشر می شوند، گفت: به زودی نسخه کم حجم این اثر از طریق شبکه های اجتماعی موبایلی انتشار می یابد.
وی در ادامه ضمن تشکر از خانواده پورحیدری، از زحمات آقایان علی زارع، و هادی امینیان و خانم سیمین محیط در تهیه و تولید این اثر قدردانی کرد.

جشنواره «باغ بهاری بهمن» به همت حوزه هنری کرمان و با همکاری ستاد دهه فجر، به مناسبت گرامیداشت سی و هفتیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در بخش های تصنیف و ترانه‌ی انقلاب، کاریکاتور و کاریکلماتور انقلاب، انقلاب در شهرستان‌ها، فیلم کوتاه انقلاب و در باغ خاطره بهمن ماه سال گذشته اجرا و آیین اختتامیه آن همزمان با سالروز شهادن سید مرتضی آوینی و هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار و از برگزیدگان آن تجلیل شد.

خبر: بهناز شریفی/ عکس: سیمین محیط

IMG-20160420-WA0002 IMG-20160420-WA0004

برچسب ها:
امیررضا پورحیدری جشنواره باغ بهاری بهمن خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان