نماینده منتخب مردم فریمان و سرخس در مجلس آتی:

روحیه عدالتخواهی و استکبارستیزی در دانشجویان باید حفظ شود

  • شناسه خبر: 94083
روحیه عدالتخواهی و استکبارستیزی در دانشجویان باید حفظ شود

نماینده منتخب مردم فریمان و سرخس گفت: روحیه عدالتخواهی و مبارزه با سرمایه داری و سرمایه سالاری هموار باید در وجود یک دانشجو جاری باشد و اگر این روحیه باشد مردم هم به دنبال شما خواهند آمد.

خانه » آخرین اخبار » روحیه عدالتخواهی و استکبارستیزی در دانشجویان باید حفظ شود

به گزارش خانه خشتی، سید احسان قاضی زاده هاشمی در جشن یکسالگی جامعه اسلامی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان اظهار داشت: جامعه اسلامی دانشجویان بر اساس رابطه فکری، عقیدیی و تشکیلاتی در سال ۱۳۶۸ تشکیل شد و ۲۷ سال از عمر این تشکیلات می گذرد.

وی افزود: این تشکل بر اساس رهنمودهای آیت الله دکتر بهشتی در دانشگاه فعالیت خود را آغاز کرد و به عنوان یک تشکیلات حامی نظام و انقلاب و ولایت فقیه نیروهای مختلفی را تربیت کرد.

aliasr-rafsanjan (13)

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه روحیه عدالتخواهی و جنبه استکبارستیزی در دانشجویان باید حفظ شود تصریح کرد: شما دانشجویان پس از عبود از دوران تحصیل در هر تخصصی که قرار گرفتید و ایفای نقش کردید نباید این روحیه مطالبه گری و پرسش گری و دغدغه داشتن را فراموش کنید .

وی خاطر نشان کرد: مبارزه با سرمایه داری و سرمایه سالاری و مقابله با استکبار ستیزی هموار باید در وجود یک دانشجو جاری باشد و اگر این روحیه باشد مردم هم به دنبال شما خواهند آمد.

قاضی زاده بیان داشت: قطعا جامعه دانشجویی ماندگار خواهند ماند و این تشکل توانسته نیروهای موثری را تقدیم انقلاب کند و همواره در خط مقدم آن حضور داشته است.

برچسب ها:
جامعه اسلامی دانشگاه ولیعصر روحیه عدالتخواهی نماینده منتخب مردم فریمان و سرخس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان