در ایام تعطیلات نوروز امسال صورت گرفت؛

اسکان ۷۷۱ خانوار در مدارس رفسنجان

  • شناسه خبر: 93313
اسکان ۷۷۱ خانوار در مدارس رفسنجان

مسئول ستاد اسکان رفسنجان گفت: ۳ هزار و ۴۸۰ نفر در قالب ۷۷۱ خانوار در ایام تعطیلات نوروز امسال توسط ستاد اسکان در مدارس شهرستان مستقر شدند.

خانه » آخرین اخبار » اسکان ۷۷۱ خانوار در مدارس رفسنجان

سیدکاظم حسینی در گفتگو با خبرنگار خانه خشتی افزود: از این تعداد ۴۶۳ خانوار فرهنگی و ۳۰۸ خانوار غیر فرهنگی بودند.

وی بیان داشت: برای رفاه بیشتر حال مسافرین و آشنایی آنها با جاذبه های گردشگری شهرستان، نقشه ی شهرستان در اختیار آنان قرار گرفت.

حسینی خاطر نشان کرد:  از سوی ستاد اسکان شهرستان مدارس نوساز و نزدیک به مرکز شهر در اختیار مسافران قرار گرفت تا اوقات شیرین تری را در شهرستان سپری نمایند.

وی تصریح کرد: مدارس ویژه اسکان در شهرستان رفسنجان به دو گروه “الف” و “ب” تقسیم بندی شده و از امکاناتی چون یخچال، تلوزیون، فرش و وسایل گرمایشی و سرمایشی مناسب بهرمند بودند.

حسینی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی رفسنجان و قرار گرفتن آن در مسیر بندر عباس تعداد زیادی از مسافرین که اکثر آنها از استانهای خراسان رضوی و اصفهان بودند، در ایام تعطیلات نوروز در رفسنجان اسکان یافتند.

مدیر آموزش و پرورش رفسنجان ابراز امیدواری کرد: در سال های آینده با همکاری سایر نهاد های بومی شهرستان و برنامه ریزی های دقیق تر از فرصت حضور میهمانان نوروزی در معرفی شهرستان و جاذبه های گردشگری آن استفاده شود.

برچسب ها:
X گلایه ها و مشکلات فرهنگیان رفسنجان تعطیلات مدارس نوروز
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان