امام جمعه در دیدار نوروزی منتخب مردم رفسنجان و انار :

همه ی امنیت کشور به برکت وجود ولایت است

  • شناسه خبر: 92616
همه ی امنیت کشور به برکت وجود ولایت است

امام جمعه رفسنجان گفت: همه ی امنیت و بزرگی که در کشور وجود دارد به برکت وجود مبارک ولایت است و ما نباید کاری کنیم که قلب ولی فقیه به درد آید و باید در راستای اهداف ولایت قدم برداریم

خانه » آخرین اخبار » همه ی امنیت کشور به برکت وجود ولایت است

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام رمضانی پور در دیدار نوروزی نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار با وی اظهار داشت: امروز در شهرستان فضای همدلی و همکاری خوبی وجود دارد و نماینده مردم، فرماندار وامام جمعه با تعامل وهمکاری برای مردم تلاش میکنند و این تعامل و دوستی باید ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه ما مسئولین باید درکنار هم و با برادری برای مردم تلاش کنیم تصریح کرد: همه ی امنیت و بزرگی که در کشور وجود دارد به برکت وجود مبارک ولایت است و ما نباید کاری کنیم که قلب ولی فقیه به درد آید و باید در راستای اهداف ولایت قدم برداریم، همه ی ما باید همچون فاطمه زهرا(س) مدافع ولایت باشیم.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: در شهرستان باید از توان همه ی ظرفیتها و افراد و گروهها برای پیشرفت آن استفاده نماییم.

احمد محمدی انارکی نیز در این دیدار ضمن تبریک سال نو و آرزوی توفیق برای امام جمعه رفسنجان بیان داشت: ما باید از ظرفیت ائمه جمعه در توسعه اقتصادی شهرستان استفاده کنیم.

وی افزود: من متعلق به رفسنجان و انار هستم و توفیقی شده است تا بیشتر به همشهریانم خدمت کنم.

محمدی خاطر نشان کرد: بنده از خانواده ی ایثارگران و شهدا هستم اگر من ولایتمدار نباشم پس چه کسی ولایت مدار باشد؛ ما امروز هرچیز در کشور داریم به برکت وجود ولایت است.

وی با بیان اینکه ما امروز باید از تمام ظرفیتها و افراد، گروهها و جناحها در شهرستان استفاده نماییم تصریح کرد: اگر در این دوره ی چهارساله کوتاهی کنیم قطعا در درگاه خداوند پاسخگو خواهیم بود.

وی ادامه داد: از همین حالا جلسات و رایزنیها را با حضور در جلسات مجلس به همراه دکتر آذین نماینده فعلی را شروع نمودم تا بتوانیم برنامه ای خوب برای شهرستان داشته باشیم.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سلام

    جناب اقای انارکی خدمتی بزرگتر و والاتر از اینکه پشتیبان ولایت فقیه باشید برای ما مردم نیست خدا بر توفیقات این چنینی برای شما بیافزاید دعای خیر رهبر عزیز بدرقه راهتان
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان