به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان؛

۹۰ دانش آموز رفسنجانی به اردوی زیارتی «از خاک تا افلاک» اعزام شدند + عکس

  • شناسه خبر: 92012
۹۰ دانش آموز رفسنجانی به اردوی زیارتی «از خاک تا افلاک» اعزام شدند + عکس

۹۰ دانش آموز فعال دختر و پسر مدارس رفسنجان در قالب اردوی زیارتی «از خاک تا افلاک» به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

خانه » آخرین اخبار » ۹۰ دانش آموز رفسنجانی به اردوی زیارتی «از خاک تا افلاک» اعزام شدند + عکس

اعتمادی مدیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، از اعزام ۹۰ دانش آموز فعال دختر و پسر مدارس رفسنجان به مناطق عملیاتی جنوب در قالب اردوی زیارتی «از خاک تا افلاک» خبر داد و گفت: این اردو قدمت و زیربنای دیرینه دارد؛ قدمی که سالیان گذشته برداشته شده و تاکنون ادامه یافته است.

وی با بیان اینکه ۲۸مین دوره اردوی زیارتی اتحادیه از نوزدهم اسفند ماه آغاز شده و به مدت شش روز ادامه خواهد داشت، افزود: در این دوره که با ایام سوگواری حضرت زهرا(س) نیز مصادف گشته است، قصد داریم امکان استفاده بهینه دانش آموزان از محضر شهدا را فراهم کنیم.

اعتمادی با اشاره به حضور راویان با تجربه دوران دفاع مقدس در طول برپایی اردو، اظهار کرد: در این مدت دانش آموزان ضمن بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور، با سبک زندگی شهدا آشنا می شوند.

مدیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان رفسنجان از تشکیل هیئت انصار المهدی(عج) دانش آموزی در اثنای این اردو خبر داد و گفت: این هیئت برای اولین بار در مناطق اروند رود، شلمچه، دهلاویه و به یاد شهیدان حاج احمد امینی، حاج علی محمدی پور و دکتر مصطفی چمران آغاز به فعالیت کرده است.

اعتمادی با تأکید بر اینکه استقبال دانش آموزان از اردوی زیارتی «از خاک تا افلاک» زیاد بوده است، گفت: به دلیل مشکلات مالی امکان حضور تمامی دانش آموزان فعال و نخبه در اردو میسر نبود.

وی افزود: بازدید از مناطق عملیاتی فکه، فتح المین، شوش دانیال نبی، پاسگاه زید (عملیات رمضان)، چذابه، طلاییه، هویزه، معراج الشهداء، کانال کمیل و … از برنامه های اتحادیه در روزهای آینده خواهد بود.

خبر: بهناز شریفی/ عکس: محمد عبداللهی

از خاک تا افلاک اتحادیه انجمن اسلامی رفسنجان_خانه خشتی (۱) از خاک تا افلاک اتحادیه انجمن اسلامی رفسنجان_خانه خشتی (۲) از خاک تا افلاک اتحادیه انجمن اسلامی رفسنجان_خانه خشتی (۳) از خاک تا افلاک اتحادیه انجمن اسلامی رفسنجان_خانه خشتی (۴) از خاک تا افلاک اتحادیه انجمن اسلامی رفسنجان_خانه خشتی (۵) از خاک تا افلاک اتحادیه انجمن اسلامی رفسنجان_خانه خشتی (۶)  از خاک تا افلاک اتحادیه انجمن اسلامی رفسنجان_خانه خشتی (۸) از خاک تا افلاک اتحادیه انجمن اسلامی رفسنجان_خانه خشتی (۹) از خاک تا افلاک اتحادیه انجمن اسلامی رفسنجان_خانه خشتی (۱۰)  از خاک تا افلاک اتحادیه انجمن اسلامی رفسنجان_خانه خشتی (۱۲)

از خاک تا افلاک اتحادیه انجمن اسلامی رفسنجان_خانه خشتی (۱۱)

برچسب ها:
اتحادیه انجمن اسلامی از خاک تا افلاک خانه خشتی راهیان نور رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان