مدرس حوزه علمیه قم در یادواره شهدای صنعت مس:

تنها پیام یادواره شهدا ایستادن پای صداقت شهداست

  • شناسه خبر: 91682
تنها پیام یادواره شهدا ایستادن پای صداقت شهداست

مدرس حوزه علمیه قم گفت: تنها پیام یادواره شهدا این است که ما پای صداقتی که شهدا ایستاده اند صادقانه بایستیم ودر انجام فعالیتهای زندگی فردی و اجتماعی در راستای حفاظت از خون شهدا عمل کنیم.

خانه » آخرین اخبار » تنها پیام یادواره شهدا ایستادن پای صداقت شهداست

به گزارش “خانه خشتی“، حجت الاسلام واضحی آشتیانی در یادواره شهدای صنعت مس و شهدای گمنام شهر سرچشمه با عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) اظهار داشت: اگر بخواهیم زندگی با کمترین اختلافات و برخورد و به دور از التهاب داشته باشیم و با وجود مشکلات در ان آرامش داشته باشیم بهترین راهکار این است که زندگی اولیای خدا را پیش روی خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه زندگی حضرت فاطمه الزهراء(س) بهترین و موفق ترین زندگی در بین معصومین(ع) است تصریح کرد: وظیفه ما به عنوان شیعه امام علی(ع) و فاطمه(س) این است که این دو گل باغ هستی عالم را در زندگی الگو قرار دهیم.

یادواره شهدای صنعت مس-خانه خشتی-رفسنجان (۲۱)

حجت الاسلام واضحی آشتیانی با بیان اینکه  منشا بی عفتی و بی حیایی و حرامخوری در جامعه غفلت است خاطر نشان کرد: حضرت زهرا(س) در اولین شب ازدواجش با حضرت علی(ع) به یاد تنهایی شب اول قبر افتاد و اینچنین شروع زندگی مشترک با یاد قیامت و مرگ به بهترین شکل طی می شود.

وی صدیقه را یکی از معروفترین اسامی زیبای حضرت زهرا(س) برشمرد و گفت: صدیقه یعنی آنچه می گوید عمل می کند، به فرموده امام صادق (ع ) حضرت زهرا(س) هر آنچه که خداوند بر پدرش نازل کرده لحظه به لحظه انجام داده است.

استاد حوزه علمیه قم افزود: خداوند به کسانی که در راه او خونشان را می دهند و از زنگی دنیا می گذرند نشانه صدق اعطا می کند لذا شهیدان صدیقان امت رسو ل الله هستند که در استمرار خط فاطمه الزهرا(س) حرکت کردند.

یادواره شهدای صنعت مس-خانه خشتی-رفسنجان (۲۰)

وی تصریح کرد: همچنانکه فاطمه زهرا(س) پای صداقت ایستاد و به جایی رسید که در اوج هتک حرمت پشت درب خانه این بانوبه شهادت رسید.

حجت الاسلام واضحی آشتیانی خاطر نشان کرد: تنها پیام یادواره شهدا این است که ما پای صداقتی که شهدا ایستاده اند صادقانه بایستیم ودر انجام فعالیتهای زندگی فردی و اجتماعی در راستای حفاظت از خون شهدا عمل کنیم.

وی افزود: باید لحظه به لحظه رصد کنیم که آیا موضع گیری امروز ما در راستای خون شهداء قرار دارد یا خیر.

تهیه:مریم مرادی

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان