فرماندار رفسنجان تصریح کرد؛

روحیه خَیری مردم رفسنجان زبانزد است/حجاب مناسب فرهنگ سازی شود

  • شناسه خبر: 91445
روحیه خَیری مردم رفسنجان زبانزد است/حجاب مناسب فرهنگ سازی شود

روحانیون، مبلغین و مردم بعنوان فریضه امر به معروف و نهی از منکر و با کلام مهربانه این اوضاع را ساماندهی کنند تا یک فضای سالم و زیبا که نشانگر فرهنگ اسلامی است به وجود آید.

خانه » آخرین اخبار » روحیه خَیری مردم رفسنجان زبانزد است/حجاب مناسب فرهنگ سازی شود

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، فرماندار رفسنجان به همراه هیئت همراه در هشتمین بازارچه خیریه نوروزی زنجیره امید حضور یافت.

ملانوری در حاشیه بازدید از بازارچه و غرفه پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار ما، با اشاره به روحیه خَیری و کمک های بشر دوستانه مردم، اظهار داشت: از سالهای گذشته تاکنون در جای جای کشور، استان و شهرستان مردم رفسنجان در کنار فعالیت های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، روحیه خَیری و مشارکت خوبی در امور زیرساختی و در بخش های دیگر داشته اند.

ملانوری تصریح کرد: مؤسسه های خیریه بسیاری در شهرستان ایجاد شده که منشأ خدمات خوبی می باشند و یکی از این مؤسسه ها که در سطح ملی فعالیت می کند خیریه زنجیره امید است که به درمان بیماران نیازمند و کسانی که توانایی مالی ندارند کمک می کند.

وی با اشاره به همت و عزم مردم در کارهای خیرخواهانه و عام المنفعه، افزود: در نیمه های پایان سال وجود این بازارچه زمینه ای برای جذب مشارکت مردم برای کمک به افراد نیازمند است.

فرماندار رفسنجان در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص وضعیت نامناسب حجاب برخی بازدیدکنندگان بازارچه، گفت: مردم شهرستان مردمی متدین، مذهبی و اهل ارزشها و باورهای دینی هستند و به قم ثانی معروفند و عنایت خوبی در محافل مذهبی دارند.

وی به ورود برخی خرده فرهنگ ها در فرهنگ اسلامی ایرانی اشاره کرد و افزود: به وضعیت پوشش کم توجهی شده و برخی موارد هم دیده می شود و مدیران خیریه نیز تذکر داده اند؛ اما باید در این حوزه فرهنگ سازی بیشتری صورت گیرد تا آسیب های اجتماعی به وجود نیاید.

ملانوری تأکید کرد: روحانیون، مبلغین و مردم بعنوان فریضه امر به معروف و نهی از منکر و با کلام مهربانه این اوضاع را ساماندهی کنند تا یک فضای سالم و زیبا که نشانگر فرهنگ اسلامی است به وجود آید.

وی یک رویداد مهم که باعث عزت و عظمت ایران اسلامی شد را خلق حماسه سیاسی ۷ اسفندماه عنوان کرد و افزود: مردم با حضور حداکثری در پای صندوق های رأی و با مشارکت ۶۲ درصدی به ندای رهبری لبیک گفتند و برای پشتیبانی از نظام و تجدید پیمان و بیعت با رهبر انقلاب و شهدا عزم و اراده ملت ایران را به تصویر کشیدند.

فرماندار رفسنجان در پایان اظهار داشت: مردم متدینی که توانایی مالی دارند با کمک به اقشار کم درآمد شادی هایشان را تقسیم کنند تا عید نوروزی با لبخند و شادی در پیش داشته باشیم.

گفت وگو: مهناز شریفی

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان مهناز شریفی هشتمین بازارچه خیریه نوروزی زنجیر امید
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • نسیم جنوب

    باسلام وبا درود باسپاس وباتشکر این حجاب اندازه میگردد به هر گفت وشنود ازحجاب در حرف پوشش گشته اصلاح این تشکر ازخداوند است به عمر ما فزود حجاب ارمان عشق ملحدین نیست ....حجاب زایده علم ویقین نیست حجاب دستور دین وسرزمین نیست ...حجاب پارچه لباس این وان نیست حجاب اوای روح هرمسلمان .....دوبال است میکند پرواز اسان ووووالا اخر باتشکر الله واعلم بالصواب .......گل مفت فروختم با سراب درد افریدم و عذاب ......شکرت خدا شب هست وخواب بازم تشکر والسلام
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان