اعلام موجودیت شورای امنیت ملی در کردستان عراق

  • شناسه خبر: 9043
اعلام موجودیت شورای امنیت ملی در کردستان عراق

خانه خشتی: رئیس منطقه کردستان عراق از تاسیس شورای امنیت ملی در این منطقه خبر داد. خانه خشتی به نقل از فارس، “مسعود البارزانی” رئیس منطقه کردستان عراق از تاسیس شورای امنیت ملی در کردستان خبر داد و گفت که این شورا در تامین امنیت و حفظ دارایی‌های شهروندان منطقه کردستان سهیم خواهد بود. بر […]

خانه » آخرین اخبار » اعلام موجودیت شورای امنیت ملی در کردستان عراق

خانه خشتی: رئیس منطقه کردستان عراق از تاسیس شورای امنیت ملی در این منطقه خبر داد.

خانه خشتی به نقل از فارس، “مسعود البارزانی” رئیس منطقه کردستان عراق از تاسیس شورای امنیت ملی در کردستان خبر داد و گفت که این شورا در تامین امنیت و حفظ دارایی‌های شهروندان منطقه کردستان سهیم خواهد بود.

بر اساس این گزارش، این نخستین بار است که منطقه کردستان شاهد تاسیس یک نهاد امنیت ملی است.

بارزانی افزود: تاسیس شورای امنیت ملی در اربیل گام مهمی برای خدمت به توده مردم کردستان و حفظ جان و دارایی‌های آنها است.

وی تاکید کرد: نیروهای امنیتی طی مدت گذشته، نمونه خوب و مناسبی را به شهروندان کردستان ارائه کرده‌اند تا جایی که بسیاری از شرکت‌های خارجی در سایه امنیت ایجاد شده در این منطقه، به سرمایه‌گذاری در کردستان روی آورده‌اند.

“خسور کول” رئیس موسسه “الآسایش” کردستان عراق نیز گفت: اعلام تاسیس شورای ملی در کردستان یک روز تاریخی برای ملت کردستان است زیرا این نخستین بار است که منطقه کردستان شاهد تاسیس یک موسسه امنیت ملی است.

شورای امنیت ملی کردستان عراق بر اساس مصوبه ۱۱ سال ۲۰۱۲ تاسیس شده است و شامل موسسه “آسایش”، مرکز اطلاعات عمومی نظامی و آژانش حمایت و اطلاعات منطقه کردستان می شود و “مسرور بارزانی” مستشار و وزیر این شورا و “خسرو کول محمد” معاون او و رئیس کل آسایش است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان