شما هم اکران کننده فیلم های عمار در رفسنجان باشید

  • شناسه خبر: 89662
شما هم اکران کننده فیلم های عمار در رفسنجان باشید

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در رفسنجان گفت: اگر یک روستا، مسجد یا مدرسه ای خواست فیلم ها را به نمایش بگذارد، فیلم ها را در اختیارشان قرار می دهیم.

خانه » شما هم اکران کننده فیلم های عمار در رفسنجان باشید

به گزارش “خانه خشتی“، حسین رمضانی در رابطه با اکران فیلم های جشنواره عمار در رفسنجان با توضیح اینکه طی دو سال گذشته فیلم ها در سینما گلستان امین اکران می شد، گفت: ماهیت جشنواره مردمی است؛ لذا تصمیم گرفتیم آن را از حالت متمرکز در سینما بیرون آورده و به جاهای مختلف تسری دهیم.

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در رفسنجان دخیل کردن مردم در نمایش و اکران فیلم های عمار را از خواسته های این دبیرخانه عنوان کرد و افزود: ما می خواهیم خود مردم وسط بیایند و اگر یک روستا، مسجد یا مدرسه ای خواست فیلم ها را به نمایش بگذارد ما فیلم ها را در اختیارشان قرار می دهیم و آن ها گزارش اکرانشان را برای سایت عمار بفرستند؛ به عنوان مثال در روستایی در ۷۰ کیلومتری شیراز مردم خودشان پول گذاشته و یک ویدئو پروژکتور خریده بودند و فیلم های عمار را در آنجا پخش کرده بودند و بعضاً برخی سوژه های این چنینی مورد توجه رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفته است.

وی ادامه داد: افرادی که می خواهند در مکان های عمومی فیلم را پخش کنند اما امکانات لازم را ندارند می توانند به ما مراجعه و ما تا یکی دو مرحله برای آن ها فیلم ها را اکران می کنیم.

رمضانی از وجود پنج سری از فیلم های عمار شامل ۵۰ حلقه دی وی دی از جشنواره ششم در محل دبیرخانه خبر داد و گفت: کلیه فیلم های دوره های گذشته را نیز در اختیار داریم؛ فیلم های هر مرحله پس از اماده سازی ارسال می شوند؛ موضوعات فیلم ها مشخص است و گروه های سنی مخاطب نیز نوشته شده است.

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در رفسنجان با اشاره به اینکه متقاضیان اکران با مراجعه به سایت عمار یا ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۱۸۰۱ می توانند اکران کننده باشند، اظهار کرد: علاقمندان می توانند با ارسال نام خود و شهر محل سکونت و شماره رابط به ۳۰۰۰۱۸۰۱ یا مراجعه حضوری به محل دبیرخانه جشنواره واقع در طبقه فوقانی مسجد جامع رفسنجان فیلم ها را نمایش دهند.

وی در ادامه از حضور ۴۵ اثر از استان کرمان در این دوره از جشنواره خبر داد و گفت: از رفسنجان تنها دو اثر توسط آقای علی اصغری که یکی درباره شهید غلامرضا آخوندی و یکی دیگر درباره شام غریبان در روستای ملک آباد بود، به جشنواره ارسال شد؛ اما با این پتانسیلی که در رفسنجان در بحث فیلمسازی وجود دارد انتظار بیش از این بود.

رمضانی جشنواره فیلم عمار را بستر بسیار خوبی برای فیلمسازان دانست و افزود: دیده شدن فیلم ها در سراسر کشور توسط مردم و کارشناسان و ارسال نظرات آن ها، باعث ترقی فیلمساز و سکوی پیشرفتی برای وی خواهد بود.

برچسب ها:
اکران خانه خشتی رفسنجان عمار
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان