در بیانیه انصار حزب الله رفسنجان آمده است:

۲۲ بهمن یوم الله وحدت‌آفرین ملت سرافراز ایران است

  • شناسه خبر: 89207
۲۲ بهمن یوم الله وحدت‌آفرین ملت سرافراز ایران است

ما هم‌نوا با ملت آگاه، هوشیار و مومن ایران اسلامی یک‌بار دیگر با حماسه‌آفرینی و حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن، مشت‌های محکم و گره‌خورده خود را بر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار و رژیم غاصب اسرائیل کوبیده و حماسه‌ای دیگر را رقم خواهیم زد.

خانه » آخرین اخبار » ۲۲ بهمن یوم الله وحدت‌آفرین ملت سرافراز ایران است

به گزارش “خانه خشتی“، به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن و حضور پرشور در این راهپیمایی انصار حزب الله رفسنجان بیانیه ای به شرح زیر صادر نمود:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۲ بهمن یوم الله وحدت‌آفرین انقلاب شکوهمند اسلامی ملت آزاد و سرافراز ایران است. و اکنون ماییم و انقلاب اسلامی که یادگار امام راحل است؛ ماییم و رهبر فرزانه‌ای که به خلوص، درایت، و صلابت شان می بالیم؛ ماییم و انسان‌های آزادی‌خواه جهان که چشم به ام‌القرای اسلام دوخته‌اند؛ ماییم و سردمداران کفر و الهاد؛ ماییم و نسلی نخبه که آماج فتنه‌هاست؛ ماییم و هجوم نرم فرهنگی در جبهه‌های متعدد. اما ماییم و میراث‌داری این انقلاب عظیم؛ راسخ و استوار، وفادار، و متعهد؛ نه بیم شکست داریم، نه خوف پیروزی دشمن، و نه ترس بر جای ماندن کوله‌بار رسالت‌ها.

ما هم‌چنان می‌مانیم و با تمام فتنه‌انگیزی و دروغ‌‌افکنی دشمنان اسلام، انقلاب، و رهبر عظیم‌الشان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مبارزه می‌کنیم؛ و از همه‌ی حقوق مسلم خویش در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، دستاوردهای بزرگ علمی و فناوری بویژه انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای و دست‌یابی به دانش فضایی، دفاع کرده، این امانت الهی را به عصر حضور امام عصر (عجل الله تعالی فرجه‌الشریف) خواهیم سپرد.

هرچند دشمنان ملت با توجه به انتخابات مهم یازدهمین دوره‌ی ریاست‌جمهوری کمر همت در ایجاد تفرقه و دل سرد نمودن ملت بزرگوار بسته‌اند اما ما هم‌نوا با ملت آگاه، هوشیار و مومن ایران اسلامی یک‌بار دیگر با حماسه‌آفرینی و حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن، مشت‌های محکم و گره‌خورده خود را بر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار و رژیم غاصب اسرائیل کوبیده و حماسه‌ای دیگر را رقم خواهیم زد.

انشاالله.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان