حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری:

همدلی، هم فکری و همراهی با ولایت از ویژگی های یاوران امام زمان(عج) است

  • شناسه خبر: 89
همدلی، هم فکری و همراهی با ولایت از ویژگی های یاوران امام زمان(عج) است

همزمان با نهم ربیع الاول مراسم با شکوهی به همت بنیاد فرهنگی مهدی موعود و ستاد برگزاری مراسم دهه فجر و با حضور مردم ولایتمدار رفسنجان در مسجد جامع رفسنجان برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » همدلی، هم فکری و همراهی با ولایت از ویژگی های یاوران امام زمان(عج) است

همزمان با نهم ربیع الاول سال روز به امامت رسیدن یگانه منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان(عج) مراسم با شکوهی به همت بنیاد فرهنگی مهدی موعود و ستاد برگزاری مراسم دهه فجر و با حضور مردم ولایتمدار رفسنجان در مسجد جامع شهرستان برگزار گردید.

به گزارش «خانه خشتی»، در این همایش ولایی پس از تلاوت قران، عرض خیر مقدم به حضار و سخنرانی حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه، گروه تواشیح و مدیح سرای غدیر به ادامه برنامه پرداختند.

سخنران این مراسم حجت السلام والمسلمین ماندگاری از اساتید حوزه علمیه قم بود که با اشاره به این ایام خجسته، نقش ولایت را در جامعه اسلامی بسیار حیاتی دانست و گفت: امام در جامعه اسلامی سبب امنیت، پیشرفت و حمایت است.

وی با در نظر گرفتن ولایت به عنوان ستون محکم و استوار جامعه اسلامی تصریح کرد: این عمد احتیاج به فوندانسیون قوی دارد که اطراف آن را احاطه کنند و مردمی که دارای سه ویژگی باشند میتوانند این نقش را ایفا کنند.

حجت الاسلام ماندگاری در ادامه به سه ویژگی اشاره کرد و افزود: هم فکر با امام باشند یعنی افکاری شبیه امام داشته باشند والا اگر اینگونه نباشد ممکن است مانند جنگ صفین در کنار حضرت بجنگند و رد عاقبت بر روی مولای خود شمشیر هم بکشند.

وی افزود: با امامشان هم دل باشند و در دلشان فقط محبت خدا و ائمه باشد نه چیزی متضاد به آن و همراهی با امام در عمل داشته باشند نه در گفتار.

تنظیم کننده: مهناز شریفی

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان