محمدحسین مولا؛

شرکت های کرمانی باید از ورزش حمایت کنند

  • شناسه خبر: 88619
شرکت های کرمانی باید از ورزش حمایت کنند

رئیس هیات ورزشهای ناشنوایان و بیماریهای خاص استان کرمان خواستار پیگیری چرایی عدم حمایت شرکتهای کرمانی از ورزشکاران کرمانی توسط استاندار کرمان شد.

خانه » آخرین اخبار » شرکت های کرمانی باید از ورزش حمایت کنند

به گزارش “خانه خشتی” مولا ضمن تبریک ایام دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی در کرمان با بیان اینکه ورزش ناشنوایان یک سایز کوچکی از ورزش کشور است افزود: هیات فوتبال فقط فوتبال دارد، کشتی فقط کشتی دارد، ولی هیات ناشنوایان تمامی رشته ها را دارد و در حال حاضر فدراسیون در ۱۷ رشته فعالیت دارد و ما در کرمان ۹ رشته را پوشش می دهیم.

رئیس هیات ورزشهای ناشنوایان و بیماریهای خاص استان کرمان با بیان اینکه این هیات علیرغم اینکه هیچ بودجه ای به آن تعلق نمی گیرد و نگاهی به آن نمی شود اما به لطف خدا وضعیت خوبی دارد افزود: فوتبال و فوتسال ما در کشور اول هستند، والیبال بانوان ما ده سال است که در کشور قهرمان است و همچنین چند نفر از بچه های تیم ملی فوتسال آقایان کرمانی هستند و نیز کشتی و دوومیدانی ما در کشور مقام دارند علاوه بر آن در تنیس روی میز و شطرنج نیز فعالیت داریم.

مولا در رابطه با چرایی عدم حمایت از ورزش ناشنوایان و بیماریهای خاص با تاکید بر اینکه استاندار محترم می تواند در این زمینه میانداری کند خاطرنشان کرد: با توجه به وجود فراوان شرکتها در استان، چرا آنها باید در خارج از کرمان پولها را هزینه کنند علیرغم اینکه کارگران کرمانی در این شرکتها زحمت می کشند.وی تصریح کرد: بسیاری از این شرکتها پولها را در خارج از استان برای ورزش هزینه می کنند.

سرپرست تیم ملی فوتسال ناشنوایان در رابطه با رمز موفقیت خود در هیات ناشنوایان و بیماریهای خاص با توجه به مسائل و مشکلات فراوان با تاکید بر اینکه وقت گذاشتن برای ناشنوایان کار دل و برای خداست خاطرنشان کرد: وقتی پول مطرح نباشد و خودشان دوست داشته باشند به همنوعشان کمک کنند کم کاری نخواهند کرد و در اینجا بسیاری از مربیان با وقت گذاشتن و بدون چشمداشت مالی بسیار زحمت کشیده اند و مطمنا این دیدگاه نتیجه خوبی در پی خواهد داشت.

وی با تشکر از صدا و سیمای مرکز کرمان به دلیل حمایت و پوشش اخبار و توجه ویژه به ورزشکاران ناشنوا، مهمترین دغدغه خود را توجه مردم به معلولیت بچه های ناشنوا دانست و از مردم خواست بتوانند آنها را درک و با آنها ارتباط برقرار کنند.

مولا روی آوردن بچه های ناشنوا به ورزش را یکی از مهمترین دلایل تاثیر گذار در زندگی آنها از جمله ادامه تحصیل و حضور در اجتماع و حتی بازار کار دانست.

وی همچنین در رابطه با حضور خود به عنوان سرپرست در تیم ملی فوتسال ناشنوایان با بیان اینکه کسانی که در این رشته وارد شده اند همه برای دل خود کار کرده اند از جمله حسین شمس و رضا یوسفی که در دو دوره سرمربیگری تیم ملی فوتسال ناشنوایان را بر عهده داشتند و علیرغم مشکلات فراوان قهرمانی را برای کشور به ارمغان آوردند.

محمدحسین مولا در پایان با تشکر از سردار پوریانی مدیرعامل شرکت گوهر زمین و سردار عرب نژاد مدیرعامل شرکت هواپیمایی ماهان به خاطر حمایت از ورزش ناشنوایان و تیم ملی فوتسال ابراز امیدواری کرد سایر نهادها هم برای حمایت از این ورزشکاران وارد میدان شوند و به نوبه خود کمک کنند.

ذره بین، وقت اضافه و گزارشی از تمرین شنای معلولین کرمان و همچنین نماهنگی زیبا در رابطه با دهه مبارک فجر و ارتباط تلفنی با مهدی جهانشاهی مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان به همراه خلاصه دیدارهای نمایندگان فوتبال کرمان در لیگ دسته اول کشور در کنار بخش ویژه که اشاره به بررسی ورزش شهرستان بافت داشت از دیگر آیتم های برنامه این هفته عصر ورزش بودند. سوال پیامکی این برنامه نیز در رابطه با بهترین عملکرد در نقل و انتقالات نیم فصل توسط تیم های کرمانی لیگ دسته اول فوتبال کشور بود که در پایان ۴۵ درصد به مس کرمان، ۳۴ درصد به گل گهر سیرجان و ۲۱ درصد نیز به مس رفسنجان رای دادند.

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان عصر ورزش
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رضا

    راست میگه.چرا شرکتها ذغال سنگ کرمان خودرو و ... در کرمان از ورزش حمایت نمی کنند چرا باید تو زحمتش ما کرمونیها بکشیم پولش بره تو جیب غیر کرمونیها باید بیان تو کرمان تو ورزش هزینه کنند
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان