فرماندار رفسنجان خبر داد:

راه اندازی مرکز آموزشی شبانه روزی در پرورشگاه معین زاده

  • شناسه خبر: 88186
راه اندازی مرکز آموزشی شبانه روزی در پرورشگاه معین زاده

فرماندار رفسنجان از افزایش ظرفیت پرورشگاه معین زاده به ۱۰۰ نفر در سال آینده و همچنین راه اندازی مرکز آموزشی شبانه روزی در این پرورشگاه خبر داد .

خانه » آخرین اخبار » راه اندازی مرکز آموزشی شبانه روزی در پرورشگاه معین زاده

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حمید ملانوری در مراسم جشن تولد دانش آموزان پرورشگاه معین زاده رفسنجان از مرحوم معین زاده و خانواده وی یاد کرد و اظهار داشت: یکی از ویژگیهای منحصر به فرد شهرستان رفسنجان وجود خیرین و کارهای عام المنفه آنان است و یکی از شاخص ترین آنها مرحوم معین زاده است.

وی افزود: مرحوم معین زاده در وقف املاک و اموال خودش در جهت رشد و پیشرفت کودکان بی سرپرست یک دیدگاه قوی داشته است.

ملانوری با بیان اینکه مردم رفسنجان بسیار زیرک، باهوش، فنی و متخصص و نوع دوست هستند تصریح کرد: مردم رفسنجان در انقلاب اسلامی نیز پیشتاز بودند و در کرسی های مختلف دانشگاهی و مناسب اجرایی بچه های رفسنجان می درخشند.

فرماندار رفسنجان از افزایش ظرفیت پرورشگاه معین زاده به ۱۰۰ نفر در سال اینده و همچنین راه اندازی مرکز آموزشی شبانه روزی در این پرورشگاه خبر داد و گفت: این بچه ها کسانی خواهند بود که در آینده ما به آنها افتخار خواهیم کرد اینها فرزندان و جزو خانواده ما هستند و همه مسئولین، بزرگترها، علما و معلمین باید عضو این خانواده باشند و کمک کنند.

وی با بیان اینکه به عنوان هدیه تولد من انقلاب را تقدیم این کودکان می کنم خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی هدیه نسل گذشته به نسل امروز است که باید به دست آنها خوب مدیریت شود.

ملانوری فلسفه اصلی انقلاب از منظر امام خمینی(ره) و مردم را زندگی در جامعه ی عزتمند و با حفظ احترام دانست و گفت: ایرانیان از قدیم تا الان انسانهای باعزتی بودند و نشانه آن موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان بود با اقتدار قدرت های بزرگ دنیا را به زانو در آورد.

فرماندار رفسنجان در پایان سخنان خود از بچه های پرورشگاه معین زاده خواست تا با دعوت فرمانداری از منطقه گردشگری دره راگه بازدید کنند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان