مدیر کل صدا و سیمای استان کرمان:

قرار نیست همیشه از ما تعریف کنند / رسانه منفعل رسانه نیست

  • شناسه خبر: 87352
قرار نیست همیشه از ما تعریف کنند / رسانه منفعل رسانه نیست

مدیر کل صدا و سیمای استان کرمان ایجاد شور انتخابات را یکی از فواید رسانه ها برشمرد و تصریح کرد: رسانه منفعل رسانه نیست ولو اینکه اسم آن رسانه باشد.

خانه » آخرین اخبار » قرار نیست همیشه از ما تعریف کنند / رسانه منفعل رسانه نیست

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، احمد علیرمضانی در مراسم سالروز شانزدهمین سال تاسیس رادیو شهری رفسنجان با بیان اینکه رساندن پیام الهی و خدایی مخاطراتی دارد که باید به جان خرید اظهار داشت: رسانه جای عافیت طلبی نیست بلکه محل ابلاغ پیام درست ، صحیح و با منطق است.

وی افزود: رسانه ها زبان گویای انقلاب و اسلام هستند که ممکن در راه اهداف خود هزینه هایی را بپردازند، قرار نیست همیشه از ما تعریف کنند و قرار هم نیست که با هم بجنگیم.

علیرمضانی با بیان اینکه ما در دفتر صدا و سیمای جمهوری اسلامی در لبنان هزینه منفجر شدن آن را پرداختیم خاطر نشان کرد: ما رسالتمان را انجام می دهیم و در این مسیر باید از خدا ترسید و از غیر خدا واهمه نداشت.

وی کیفی سازی برنامه های صدا و سیما را ضروری دانست و گفت: باید آنچه را داریم ارتقا دهیم و در جهت عمق بخشی به معارف گام برداریم امروز شبکه های زیادی پول و امکانات خرج می کنند تا جوانان جامعه ما را گمراه کنند و بیشترین سرمایه گذاری هم صهیونیست ها دارند.

مدیر کل صدا و سیمای استان با بیان اینکه باید راه درست را پیدا کنیم و به جای توسعه برنامه ها از زمانی که در اختیار داریم نهایت استفاده را ببریم تصریح کرد: اگر رادیویی نتواند شاخص های یک جامعه را عوض کند نشانده این است که موفق نبوده است، باید فکر کنیم که در مقابله با رسانه های معاند تاثیرگذار باید چه کنیم.

وی افزود: چطور بی بی سی در آستانه انتخابات ۸۸ با سرمایه زیاد شبکه اش را راه اندازی می کند چون می داند تاثیر گذار است اما ما نباید باور کنیم که تاثیر گذار هستیم.

علیرمضانی خاطر نشان کرد: یک خبرنگار نباید منتظر باشد که اتفاقی را که رخ داده پوشش دهد بلکه به دنبال قابلیت ها و نابسامانی ها باشد تا با تهیه یگ گزارش حل شود.

وی بیان ظریفیت های شهرستان را از دیگر وظایف رادیو برشمرد و بیان داشت: اگر نتوانسته ایم ظریفیت های کشاورزی ، معدنی، صنعتی، نیروی انسانی حوزه دفاع مقدس و … را به مردم رفسنجان معرفی کنیم خوب عمل نکردیم.

مدیر کل صدا و سیمای استان مدیریت پیام را از ضروریات دانست و گفت: زمانیکه که سوژه ای انتخاب می کنید باید برای رساندن پیام مورد نظر خود آن را مدیریت کنیم و برای خود تعریف کنیم که چه چیزی را می خواهیم به مخاطب منتقل کنیم.

وی همچنین به انتخالبات پیش رو و میزان تاثیرگذاری رسانه بر آن اشاره کرد و گفت: اگر میزان مشارکت در این شهرستان از میانگین استان بالاتر رفت یعنی رادیو موفق عمل کرده است و به خود ببالد.

وی ایجاد شور انتخابات را یکی از فواید رسانه ها برشمرد و تصریح کرد: رسانه منفعل رسانه نیست ولو اینکه اسم آن رسانه باشد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان