چرا می خواهند خاتمی نباشد

  • شناسه خبر: 87089
چرا می خواهند خاتمی نباشد

دشمنان نظام هر فرد یا نهادی را که مقابل سیاست های استکباری خود ببینند مورد هجمه قرار میدهند،رسانه های معاند و ضدانقلاب خارج نشین سالهاست که آیت الله خاتمی را شدیدا مورد اهانت قرار میدهند این خود نشان از حرکت صحیح ایشان در خط امام و انقلاب دارد.

خانه » آخرین اخبار » چرا می خواهند خاتمی نباشد
به گزارش “خانه خشتی“، به نقل از ناب نیوز اخیرا برخی از وابستگان به جریان های سیاسی خاص که شکست در انتخابات را از اکنون پذیرفته اند دست به تخریب گسترده برخی چهره های ارزشی نظام زده اند. در این بین آیت الله سیداحمد خاتمی نماینده کنونی مردم استان کرمان در مجلس خبرگان از جمله شخصیت هایی است که مورد هجمه گسترده قرار گرفته است. در زیر پاسخ به چند شبهه بیشتر مطرح شده درباره ایشان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پاسخ داده شده است:
–  یکی از آقایان نوشته بود ما به آقای خاتمی رای نمیدیم چون کرمانی نیست! آقای محترم این چه منطقی است اگر ملاک کرمانی بودن است که باید گفت پس چرا هاشمی از رفسنجان، روحانی از سمنان، سیدحسن از اراک و…. رفتن تهران نامزد شدند؟پس مردم تهران هم نباید به اینها رای بدهند.
–  در یکی از کانال های اصلاح طلبان پس از اعلام نتایج احراز صلاحیت ها،مدیر نوشته بود ما به فردی رای میدهیم که کرمانی باشد و از نزدیک مشکلات مردم کرمان را حل نماید! چند سوال در پاسخ به سخنان این دوستمان مطرح میکنیم : ۱- وظایف مجلس خبرگان رهبری را توضیح دهید؟ ۲- چند مورد از مشکلات مردم کرمان در مجلس خبرگان را باذکر مثال بیان نمایید؟
مرد حسابی مگر نماینده خبرگان شهردار است که شما با چنین استدلالی بدنبال تخریب افراد هستی؟
–  دشمنان نظام هر فرد یا نهادی را که مقابل سیاست های استکباری خود ببینند مورد هجمه قرار میدهند،رسانه های معاند و ضدانقلاب خارج نشین سالهاست که آیت الله خاتمی را شدیدا مورد اهانت قرار میدهند این خود نشان از حرکت صحیح ایشان در خط امام و انقلاب دارد.دوستان مراقب باشید برای رسیدن به اهداف سیاسی جناح خود همانند دشمنان حرکت نکنید.
–  این سید بزرگوار یکی از بزرگترین علمای کشور عزیزمان ایران هستند،قبول نمایندگی مردم کرمان توسط آیت الله سید احمدخاتمی افتخاری برای مردم دیار ماست.درحالیکه ایشان امام جمعه تهران هستند اما مردم کرمان را ترجیح میدهند.
–  آیت الله خاتمی از دوران دفاع مقدس با حضور در جمع رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله با کرمانی ها بوده است.ارتباط نزدیک ایشان بعد از جنگ تحمیلی هم ادامه پیدا کرد تا اینکه نمایندگی مردم این دیار را در مجلس خبرگان رهبری پذیرفتند.اکنون هم همان رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله هستند که خواهان حضور ایشان در حوزه کرمان برای انتخابات شده اند.
برچسب ها:
تهران خاتمی خبرگان رهبری کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • کیان

    اگر تو جنگ بوده من بهش رای میدم

    مسعود

    سلام با استدلالهایی که در متن آمده دیگر چه لزومی دارد انتخابات عمومی برگزار شود ، حالا که قرار نیست نماینده مجلس خبرگان آشنا به مشکلات مردم استان باشد میشود در حوزه علمیه قم تعدادی از اساتید را کاندیدا کرد و طلاب و روحانیون هم به آنها ای دهند

    هادی صالح زاده مداح اهل بیت

    اگر آیت الله خاتمی بد بود مقام معظم رهبری او را برای سمت امام جمعه تهران انتخاب نمیکرد هیچ امام جمعه ای مانند آیت الله خاتمی خطبه نمی خواند رو در وایسی هم با هیچ کس ندارد ولایتی و انقلابی است و در خط ولایت فقیه میباشد

    حسین

    ایشون از ذخیره های انقلاب هستن. جدش نگهدارش. و از گزینه های ..... / جهت اطلاع امید این نشان از سالم بودن انتخاباتمون در همه دوره ها مثل ۸۴ و ۸۸ و ۹۲ بود پس بیخود حرفهای دشمنان رو تکرار نکن و نگو رای ایت الله خاتمی از قبل بیرون اومده. او در استان کرمان طرفداران بسیار زیادی رو داره و مردم کرمان مردم کوفه نیستن. تعصب عملی ایشون به ولایت فقیه زمانزد عام و خاصه. به کوری دشمنان خارجی که تخریبش میکنن واین خودش نشان از حقانیت این سید بزرگوار ،متعصب دین خدا ، سرباز واقعی و راستین ولایت فقیه درعمل نه در حرف .در عجبم چرا برخی از داخلی ها همسو با دشمنان ......

    جمال

    ما به اشخاصی مثل ایت الله سید احمد خاتمی افتخار می کنیم چرا که ایشان یکی از افتخارات و بزرگان این نظام هستند ایشان را دوست میداریم که همیشه و همه وقت حرف دل این ملت و خانواده شهدا و ایثارگران را مزنند حرف دل آقا رو می زنند حرف هایی رو میزنند که خیلی ها به خاطر موقعیت شغلی و سازمانی نمی زنند اما ایشان تنها کسی هستند که جناحی فکر نمی کنند افتخار بزرگی است که ایشان نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری هستند انشاالله خداوند ایشان و خدمتگزاران واقعی این نظام رو در پناه خود نگه و کسانی را که چشم دیدن ایشان و امثال ایشان را ندارند نیست و نابود کند انشالله

    اميد

    اقای خاتمی که تبلیغ نیست براشون ایشون خیلی وقت که رای اوردن ورایشون در صندوق اماده است

    رضا

    سایت خانه خشتی وتبلیغ زبانت راگازبگیرفتنه گر

    کشاورز

    ایا سایت خانه خشتی تخلف تبلیغات زود هنگام نمیکند

    من

    اگر از خاتمی فتنه گر رییس دولت ۸۰مینوشت مطمئنا باب دل شما بود اما از ایت الله خاتمی تا اون خاتمی خائن سالهای نوری فاصله است به امید موفقیت سید احمدخاتمی بزرگوار

    مرتضی

    قابل توجه دادستان محترم از مصادیق تبلیغات زود هنگام به حساب نمی آید؟

    امید

    ایشان داماد شهید سعید آیت الله سعیدی و باجناق حجه الاسلام غروی از علمای شهرمان هم هستند. خدا ایشان را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی حفظ کند.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان