عضو هیات انتخاب هفتمین جشنواره کارگاه آزاد فیلم:

تصویر صحیح از قصه درست معیار انتخاب فیلم‌هاست

  • شناسه خبر: 87033
تصویر صحیح از قصه درست معیار انتخاب فیلم‌هاست

عضو هیات انتخاب هفتمین جشنواره کارگاه آزاد فیلم گفت: تجسم بهتر فیلم، معماری مناسب و به تصویر کشیدن صحیح از قصه درست توسط کارگردان معیاری برای انتخاب فیلم و کارگردان است.

خانه » آخرین اخبار » تصویر صحیح از قصه درست معیار انتخاب فیلم‌هاست

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از روابط عمومی هفتمین جشنواره کارگاه آزاد فیلم، فرزاد موتمن؛ کارگردان سینما و عضو هیات انتخاب در خصوص تاثیر برگزاری برنامه هایی نظیر این جشنواره گفت: به نظرم تاثیر این جشنواره ها بیشتر در خود آموزشگاه‌های سینمایی است یعنی هنرجو می آید و دوره ای می گذراند و با جشنواره نتیجه کار را در فرد دیده می شود. به عبارتی یک بیلان کاری است.
کارگردان فیلم «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» که در جشنواره فیلم فجر امسال به نمایش در می آید، افزود: آن طور که من دیده ام این برنامه ها می تواند شروع کار هنرجو در سینما باشد و در این شش دوره جشنواره این گونه بوده است اما در این دوره که جشنواره کارگاه آزاد فیلم به شکل عمومی در آمده و قائل به خود آموزشگاه نیست باید بخش جدا برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شود چون در این میان عده ای در فیلم کوتاه با سابقه اند و عده ای تازه در حال شروع هستند و برخی نیز هنرجویند.
موتمن در ادامه اظهار کرد: این جشنواره ها می تواند به سینما کمک کند اما باید در نظر گرفت که ایده‌آل زمانی است که در فیلم های کارگاه دو فیلم قدرتمند، دور از انتظار و متفاوت ببنیم و در این صورت در بخش فیلم های اصلی بگذاریم به مانند فیلم فجر که از بین فیلم اولی ها دو فیلم قوی را وارد سودای سیمرغ می کنند و به فضای رقابت جذابیت و هیجان می بخشند.
این عضو هیات انتخاب در خصوص معیار انتخاب فیلم ها در جشنواره گفت: تجسم بهتر فیلم، معماری مناسب و تصویر کشیدن درست از قصه درست توسط کارگردان معیاری برای انتخاب فیلم و کارگردان است.
گفتنی است؛ هفتمین دوره جشنواره کارگاه آزاد فیلم با دبیری حسین حیدری پور از ۱۰ تا ۱۴ اسفند در پردیس سینمایی ملت برگزار می شود و مهلت دریافت آثار مطابق فراخوان اعلام شده تا ۲۸ بهمن ماه امسال است

برچسب ها:
خانه خشتی فیلم کارگاه آزاد فیلم کیمیایی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان