مدیر کل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان:

۵۰ میلیارد ریال از محل تبصره شش معادن به رفسنجان اختصاص یافت

  • شناسه خبر: 86998
۵۰ میلیارد ریال از محل تبصره شش معادن به رفسنجان اختصاص یافت

مدیر کل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: از محل اعتبارات تبصره شش معادن مبلغ ۵۰ میلیارد ریال به رفع مشکلات منطقه رفسنجان اختصاص یافت.

خانه » آخرین اخبار » ۵۰ میلیارد ریال از محل تبصره شش معادن به رفسنجان اختصاص یافت

به گزارش “خانه خشتی“، جعفر رودری در جلسه کمیته برنامه ریزی رفسنجان که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد افزود: این اعتبار در راستای روکش آسفالت جاده شریف آباد، بهسازی و تعریض محور نوق- رفسنجان، تکمیل سالن چند منظوره اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان، حوزه برق رسانی، حوزه بهداشت و درمان و حوزه ورزش صرف خواهد شد.

وی تصریح کرد: در رابطه با تأمین آب آشامیدنی روستاییان رفسنجان هم ۱۴ میلیارد ریال بودجه ۵۰ درصدی ابلاغ شده که به زودی اختصاص میابد و در این زمینه همچنین ۸۰ میلیارد ریال هم از محل صندوق توسعه ملی تا پایان بهمن ماه امسال اختصاص خواهد یافت تا مشکل آب آشامیدنی این منطقه رفع گردد.

رودری بیان کرد: بودجه سال ۹۵ برای کل کشور ۹۶۲٫۶۰ هزار میلیارد ریال است که یک سوم این بودجه مربوط به بودجه عمومی دولت و بقیه مربوط به بانک ها و موسسات دولتی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان در سفر یک روزه خود به رفسنجان از مصلی شهر رفسنجان، بزرگترین خانه خشتی جهان، محور رفسنجان به نوق و چند مرکز بهداشتی شهرستان رفسنجان بازدید کرد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان