رضا حسنی رنجبر خبر داد؛

سیزدهمین جلسه تولید نمایش کمدی با موضوع بازیگری به سبک رئالیسم برگزار می شود

  • شناسه خبر: 86909
سیزدهمین جلسه تولید نمایش کمدی با موضوع بازیگری به سبک رئالیسم برگزار می شود

سیزدهمین جلسه تولید نمایش کمدی با حضور مهرداد فلاحتگر کارگردان و بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و با موضوع بازیگری به سبک رئالیسم برگزار می شود.

خانه » آخرین اخبار » سیزدهمین جلسه تولید نمایش کمدی با موضوع بازیگری به سبک رئالیسم برگزار می شود

تولید نمایش کمدی به همت دفتر طنز حوزه هنری تهران از بهمن ماه ۹۳ با هیئت موسس آقایان علیرضا گیلانپور ، فرهاد بشارتی، حسین مدحت، مهدی فرج الهی و محمدرضا حسنی رنجبر آغاز به کار کرد.

محمدرضا حسنی رنجبر مدیر اجرایی تولید نمایش کمدی در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، اظهار کرد: تولید نمایش کمدی پیش از این با نام (مکتب خانه کمدی) فعالیت می نمود و هدف از تاسیس آن برگزاری جلسه توجیهی و ارزیابی متقاضیان و انتخاب افراد توانمند و با استعداد با توجه به نظر اساتید و کارشناسان اهل فن، برگزاری جلسات آموزشی، عملی و تئوری بدن، بیان، اصول نمایش بازی و اجرا، نویسندگی متن، نمایشنامه طنز و کمدی به همراه اجرای هنرآموزان و نقد و بررسی، ایجاد گروه های هماهنگ چند نفره برای تولید متن نمایش کمدی و همچنین تربیت استندآپ کمدی بوده که دستیابی به این هدف با کمک هنرمندان و حرفه ای های این هنر امکان پذیر خواهد بود.

وی افزود: این تولید نمایش کمدی تاکنون چندین نفر از علاقمندان هنر نمایش از شهرهای تهران، کرج، رشت، بابل، اصفهان، یزد ، کرمان، رفسنجان، لرستان، آذربایجان و … را جذب کرده است.

محمدرضا حسنی رنجبر از پیوستن تعدادی از هنرمندان سینما، تئاتر و شاعران و نویسندگان حرفه ای به عنوان میهمان در جمع اعضای تولید نمایش کمدی خبر داد و گفت: از سایر هنرمندان و هنرجویان تئاتر و سینما نیز دعوت به عمل می آید در صورت تمایل به حضور در جمع تولید نمایش کمدی به صورت رایگان هر ماه با تلفن ۸۸۹۱۸۳۰۰ تماس حاصل نمایند.

وی با اشاره به حضور چند تن از هنرمندان کرمانی در تولید نمایش کمدی همچون آرش نوذری، حسین مدحت، بابک نوری و رضا فهیمی، خاطر نشان کرد: اکران فیلم کودکان ابری و تقدیر از رضا فهیمی کارگردان این مجموعه از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

وی یادآور شد: سیزدهمین جلسه تولید نمایش کمدی با حضور مهرداد فلاحتگر کارگردان و بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و با موضوع بازیگری به سبک رئالیسم دوشنبه ۵ بهمن ماه ۹۴ ساعت ۱۶ در حوزه هنری، سالن مرحوم فردی واقع در تهران – خیابان سمیه نرسیده به پل حافظ برگزار خواهد شد و ورود برای عموم علاقه مندان آزاد است.

لازم به ذکر است، مهرداد فلاحتگر در سال ۱۳۳۸ در بابل متولد شد و تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی رشته بازیگری در دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد. وی فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز کرد و پس از آن به عرصه سینما و تلویزیون راه یافت.

گفت و گو: مهناز شریفی

IMG_20160124_170041 IMG_20160124_170137 IMG_20160124_170127 IMG_20160124_170056 IMG_20160124_170105 IMG_20160124_170114

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان سیزدهمین جلسه تولید نمایش کمدی با موضوع بازیگری به سبک رئالیسم برگزار می شود مهناز شریفی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان