حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نمازجمعه مطرح کرد؛

علت رد صلاحیت برخی نامزدها پرونده های آنان بوده است

  • شناسه خبر: 86774
علت رد صلاحیت برخی نامزدها پرونده های آنان بوده است

امام جمعه رفسنجان گفت: بیش از ۷۰۰ نفر از نامزدها که رد صلاحیت شده اند به دلیل تخلفات اداری از جمله سرقت سوالات کنکوری، تحصیل مال نا مشروع، پارتی بازی، رانت خواری و نداشتن التزام به احکام نورانی اسلام و وابستگی به گروهک های ضد اسلام بوده است.

خانه » آخرین اخبار » علت رد صلاحیت برخی نامزدها پرونده های آنان بوده است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نمازجمعه امروز با اشاره به اینکه شورای نگهبان دژ مستحکم در برابر نااهلان انقلاب اسلامی است گفت: بیش از ۷۰۰ نفر از نامزدها که رد صلاحیت شده اند به دلیل تخلفات اداری از جمله سرقت سوالات کنکوری، تحصیل مال نامشروع، پارتی بازی، رانت خواری و نداشتن التزام به احکام نورانی اسلام و وابستگی به گروهک های ضد اسلام بوده است.
امام جمعه رفسنجان بیان کرد: باعث تعجب است که رئیس جمهور در جمع استانداران و فرمانداران به مجلس شورای اسلامی و مردم توهین کرده است و در جانب داری
از یک حزب تأکید فراوان داشته است که اکثر این افراد در بروز فتنه ۸۸ دست داشته اند.
وی تصریح کرد: بیش از ۶۰ نفر از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از حزب اصلاح طلبان هستند و برخی دیگر نیز از حزبی دیگر و این نشان دهنده این است که اعضای مجلس شورای اسلامی از چندین حزب هستند.
رمضانی پور خطاب به رئیس جمهور گفت: اگر شورای نگهبان دقت های لازم را نمی کرد چه بسا اکنون شما نیز رئیس جمهور فعلی ایران نبودید زیرا در سال  ۹۲ بسیاری از نامزدهای ریاست جمهوری حامیان فتنه بودند که اگر شورای نگهبان آنها را حمایت می کرد اکنون شما در این مسند نبودید پس شما حق به گردن شورای نگهبان دارید و بهتر است زمینه را برای تفرقه افکنی در جامعه رواج ندهید.
امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه فتنه خط قرمز نظام است ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی فرمودند کسانی که نظام را قبول ندارند به پای صندوق های رأی بیایند نه اینکه کسانی که نظام را قبول ندارند به مجلس راه پیدا کنند و نیز فرمودند که هر کس بگوید رأی شورای نگهبان دروغ است مفسد است.
وی اظهار کرد: همه جا کنترل وجود دارد عده ای از افراد رد صلاحیت کسانی بودند که دلداده بیگانگان بوده و و با برخی سران فتنه در ارتباطند و به فرموده رهبر انقلاب اسلامی این افراد ضربه مهلک و جبران ناپذیر به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کردند.

وی افزود: حدود ۹۰۰۰ نفر در کشور برای اولین بار برای کاندیداتوری ثبت نام کرده اند که طبیعتأ ظرف مدت کوتاهی احراز صلاحیت آنان میسر نبوده که برخی عدم احراز خورده اند.
امام جمعه رفسنجان گفت: رئیس جمهور و مسئولانی که آمار و ارقام اعلام می کنند دروغ می گویند که وضعیت ساماندهی شده چون بر سر سفره مردم چیز دیگری عیان است، مردم به شما اعتماد کردند و رأی دادند و شما این رکود ظالمانه را نتوانستید علاج کنید کارگری که زیر یک میلیون تومان حقوق می گیرد فقر و بدبختی را حس می کند ولی دولتمردان و مسئولانی که درآمد بالایی دارند از درد و رنج های جامعه خبر ندارند.
وی توصیه کرد: به رئیس جمهور می گوییم که نسبت به تیم اقتصادی تان تجدید نظر کنید و آمار و ارقام واقعی را بیان کنید و آمار واقعی در خصوص معیشت مردم ۳۰ درصد است آمار و ارقام به درد جامعه نمی خورد.
رمضانی پور خاطرنشان کرد: به مردم میدان دهید آنها را به عرصه اقتصاد و اشتغال بیاورید و اگر ایمان به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب داشته باشیم زودتر به نتیجه عالی می رسیم و به وعده هایی که به مردم داده می شود عمل خواهد شد.
حجت الاسلام رمضانی پور در بخش دیگری از سخنانش به روز جهانی گمرک اشاره کرد و اظهار داشت: با بودجه های کم و درآمد فروش نفت زیر سی دلار واردات بی رویه برخی اقلام غیر ضروری در کشورمان صورت می گیرد.
وی بیان کرد: مافیای قدرت که در حاشیه ها و اطراف دولتمردان هستند و ظالمانه وارداتی از جمله لوازم آرایشی، برنج، ادوات کشاورزی و … را انجام می دهند چرا برنج کشور خود را صادر و برنج خارجی و آمریکایی را وارد می کنیم ، حمایت از کشاورزان، تولیدکنندگان و صنعتگران موجب اشتغالزایی می شود و به کشورهای بیگانه نیز نیازمند نخواهیم بود.
وی تأکید کرد: مدیران به معیشت مردم توجه ویژه داشته باشند.

امام جمعه رفسنجان همچنین به حفظ اسرار دیگران اشاره کرد و گفت: کسی که در پی بردن به اسرار و رموز دیگران اصرار کند عاقبت سختی در روز قیامت در انتظارش است لذا در پی کشف اسرار دیگران نباشید که رسوا خواهید شد.
وی همچنین به وجود مانکن ها در برخی مغازه های رفسنجان اشاره کرد و افزود: این پدیده که موجب رواج برخی فسادها می شود باید برچیده شود و نیروی انتظامی و دیگر دستگاههای اجرایی در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند تا شهر رفسنجان که به قم ثانی معروف است اصول و احکام خداوندی این شهر از بین نرود.
وی با اشاره به دشمنی آمریکا با ملت ایران، تصریح کرد: این دشمنی تمام نمی‌شود و آمریکا در برابر ملت ایران هر نوع شیطنتی ممکن است نشان دهد.
امام جمعه رفسنجان بیان داشت: توقیف شناورهای آمریکایی از سوی نیروی مقتدر دریایی سپاه پاسداران و آزاد کردن آن‌ها پس از چند ساعت و برخورد کریمانه این نیرو با دستگیرشدگان نشان از رأفت اسلامی دارد که اگر آن‌ها حتی ماهیگیران ما را می‌گرفتند به این زودی آزادشان نمی‌کردند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان علت رد صلاحیت برخی نامزدها پرونده های آنان بوده است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مصطفی

    سلام.. دوستان، چون نزدیک به انتخاباتیم دو نکته رو از یاد نبرید. ۱_مجلس کارش قانونگذاریه .. آسفالت خیابون و کیفیت نون و آب کارون ابدأ ربطی به نماینده نداره. وظایف نماینده مجلس رو حتمأ از آقایون کاندیدا بپرسید. جالبه که اغلب نمی دونن!!! ۲_کسانی که تلاش می کنند وارد مجلس بشن باید اول از همه خودشون به قانون احترام بگذارند. وقتی که از الان به صورت غیر قانونی جلسات مردمی و معارفه ای برگزار می کنند مشخصه که برای قانون و مردم هیچ ارزشی قایل نیستن. اینها فقط منافع شخصی و جناحی براشون مطرحه و بس. حواسمون به همچین نشونه هایی باشه تا بد انتخاب نکنیم و چهار سال مدیون نباشیم.

    امیری

    دوست عزیز درست فرموده اند وتوهینی نیست . مردم که از بسیاری رفتارها و حرکات مسئولین به خصوص رفتار وکردارهای امنی وامنیتی اطلاعی ندارند . این وظیفه دستگاه های مسئول وناظر است که در صورت اطمینان از رفتار ضد ونقیض مسئولی یا حاشیه دار بودن ، در بزنگاه های لازم به شفاف سازی و آگاهی دادن جامعه بپردازند . در کشورهای پیشرفته مورد علاقه شما هم این موضوع را با حساسیت ودقت بیشتری عمل می کنند و حتی از هزینه تلفن شخصی با تلفن های اداری هم نمی گذرند .

    امیر

    با سلام، بنظرم حرف حاج آقا یجور توهین به مردم هست، اول اینکه کدام کاندیدا در ریاست جمهوری رد صلاحیت شد که فتنه گر بود و رد شدنش باعث رای آوردن آقای روحانی شد...؟ دوم اینکه شما از طرفی مردم را بصیر میدانید و از طرفی میگویید اگر کاندیداهای فتنه گر در ریاست جمهوری تایید شده بودند آقای روحانی ریس جمهور نمیشدند، این حرف این معنی را میدهد که اکثریت مردم خواستشان حاکمیت افراد به اصطلاح شما فتنه گر است و شورای نگهبان جلوی این خواست مردم را گرفته است...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! امام جمعه محترم این بالاترین توهین به مردم فهیم ایران اسلامی است.... (رمضانی پور خطاب به رئیس جمهور گفت: اگر شورای نگهبان دقت های لازم را نمی کرد چه بسا اکنون شما نیز رئیس جمهور فعلی ایران نبودید زیرا در سال ۹۲ بسیاری از نامزدهای ریاست جمهوری حامیان فتنه بودند که اگر شورای نگهبان آنها را حمایت می کرد اکنون شما در این مسند نبودید پس شما حق به گردن شورای نگهبان دارید و بهتر است زمینه را برای تفرقه افکنی در جامعه رواج ندهید.)

    رفسنجانی

    فتنه گرانی مثل اسفندیار رحیم مشایی

    اسماعیلی

    تازه یک بام ودو هوا هم است و در همین استان خودمان ، من وام بانکی ماشین کشاورزی برای تراکتور باغی خارجی می خواستم ، گفتند این وام ها خاص ماشین های داخلی است و لی در شهری جنوبی از استان ، یارانه سیصد میلیون تومانی باضافه وام کم بهره میلیارد تومانی به کشاورزی داده اند که ۲ تا دستگاه خارجی میلیارد تومانی وارد کرده است .
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان