۱۳۷ مقاله علمی پزشکی از رفسنجان در مجلات معتبر خارجی چاپ شد

  • شناسه خبر: 86535
۱۳۷ مقاله علمی پزشکی از رفسنجان در مجلات معتبر خارجی چاپ شد

معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۴۴ مقاله به زبان فارسی و ۹۳ مقاله به زبان انگلیسی (مجموعا ۱۳۷ مقاله) از پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در مجلات معتبر داخلی و خارجی به چاپ رسیده است.

خانه » آخرین اخبار » ۱۳۷ مقاله علمی پزشکی از رفسنجان در مجلات معتبر خارجی چاپ شد

به گزارش “خانه خشتی“، دکتر محمدرضا میرزایی اظهار داشت: یکی از معیارهای ارزیابی دانشگاههای علوم پزشکی، فعالیتهای پژوهشی است که بر این اساس دانشگاهها به سه تیپ یک، دو و سه تقسیم می شوند. دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بر اساس رنگینک وزارتی در بین دانشگاه های  تیپ ۲ رتبه بیستم کشوری را دارد.

مدیر پژوهش دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بیان کرد: در حیطه پژوهشی  شاخصه های وضعیت انتشار علم دانشگاه، محور توانمند سازی، محور حاکمیت و رهبری دانشگاه و شاخص محور تحقیقات دانشجویی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

وی عنوان کرد: کل مقالات منتشر شده توسط اعضاء هیئت علمی، دانشجویان و پژوهشگران دانشگاه، در سال گذشته ۱۷۵ مقاله شامل ۷۱ مقاله داخلی و ۱۰۴ مقاله خارجی بوده است.

وی با اشاره به اینکه مقالات پژوهشگران دانشگاه، علمی و پر استناد بوده است، تصریح کرد: از نظر شاخص ارجاع به مقالات (Citation) این دانشگاه رتبه ۱۸ را در بین کل دانشگاههای علوم پزشکی کشور دارد که جایگاه بسیار مطلوبی است

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان