بدون حضور بخشدار؛

جلسه پرسش و پاسخ مردم و مسئولین بخش فردوس برگزار شد

  • شناسه خبر: 86217
جلسه پرسش و پاسخ مردم و مسئولین بخش فردوس برگزار شد

مراسم پرسش و پاسخ مردم و مسئولین بخش فردوس در مسجد جامع شهر صفاییه برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » جلسه پرسش و پاسخ مردم و مسئولین بخش فردوس برگزار شد

به گزارش خبرنگار ” خانه خشتی ” ، به دنبال نوشتن و امضای طومار توسط عده زیادی از مردم و جوانان بخش فردوس با مضمون پاسخ عملکرد مسئولین و به خصوص عملرکد یکساله بخشدار، هماهنگی های لازم صورت گرفت و شب گذشته مراسم پرسش و پاسخ مردم و مسئولین بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهر صفاییه برگزار شد.

در این مراسم که بدون حضور بخشدار برگزار شد مسئولین شورای شهر؛ شهر صفاییه و معاون شهردار حضور داشتند.

عدم حضور برخی مسئولین موجب اعتراض حاضرین نیز شد و این حرکت را نوعی بی توجهی و بی احترامی به درخواست آنان دانستند.

در این جلسه از رئیس شورای شهر صفاییه سوالاتی از قبیل چرایی افتتاح نشدن اداره گاز و ساختمان آتش نشانی با داشتن ساختمان و تمامی امکانات و عدم وجود اداره تامین اجتماعی در بخش فردوس پرسیده شد.

حاضرین همچنین سوالاتی راجع به پیگیری ها اداره ثبت احوال، زیر ساخت های ساختمان بیمارستان شهر صفائیه و زمان افتتاح سالن ورزشی این شهر را داشتند.

رضا عباس زاده رئیس شورای شهر فردوس در جواب سوالات  گفت:در ۵ سال گذشته اقدام برای دریافت مجوز اداره گاز صورت گرفت در همان زمان مسئولین اداره گاز گفتند که مجوز اداره گاز شهر صفاییه صادر شده است و تا دو سه ماه آینده راه اندازی میشود که متاسفانه چنین چیزی صحت نداشته است.

وی افزود: بعد از دوسال با بخشدار سابق آقای نقیبی و مسولین شهر پیگر شدیم و مجوز صادر شد اما در راه انداری خیلی سنگ انداری میشود.

رییس شورای شهر صفاییه از این سنگ اندازی ها ناراحت بود و گفت : مسئولین مربوطه باید جوابگوی مردم باشند زیرا یک سال است که ساختمان را اجاره کردیم و از پول بیت المال کرایه را پرداخت میکنیم ولی متاسفانه مسئولین مربوطه  هیچ اقدامی انجام نمیدهند.

وی در خصوص اداره تامین اجتماعی نیز بیان داشت: شورای تامین اجتماعی در سال های قبل  در این شهر بوده و تابلو و مکان داشته و بعد از دوسال به بهانه ارتقا تعطیل شد ؛ در پیگیری که به عمل آمد در اسفند سال ۷۰ مجوز اداره تامین اجتماعی نوق داد شده است و در آن سال بخشی وجود نداشت و فردوسیه مرکزیت نوق بود.

عباسزاده خاطر نشان کرد: در پیگیری های صورت گرفته در سفر استاندار به منطقه نوق قرار شد که اداره تامین اجتماعی به هر دو بخش داده شود.

وی در خصوص ساختمان آتشنشانی نیز گفت: این ساختمان آماده است قرار است  و با پیگیری های شهدار و مسئولین شهر امسال افتتاح خواهد شد.

رئیس شورای شهر صفاییه تصریح کرد:سالن ورزشی هم طبق قول های داده شده در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

عباسزاده در پایان  از تعامل و تفاهم بین امام جمعه، بخشدار ، شهردار ؛ فرماندار و دکتر ارسلان معاونت سیاسی فرمانداری رفسنجان تقدیر و تشکر کردند.

خبرنگار : مجتبی نقی زاده

 

 

 

 

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد رضا

    تعداد زیادی مرد م حضور داشتن یعنی چقد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان