برای یک بار هم شده خود را به جای یک معلول بگذارید

  • شناسه خبر: 85930
برای یک بار هم شده خود را به جای یک معلول بگذارید

همه ما ممکن است در اثر یک سانحه دچار معلولیت شویم ، بیایید مهربان تر باشیم نگذاریم این افراد به خاطر این مشکلات منزوی شوند .

خانه » آخرین اخبار » برای یک بار هم شده خود را به جای یک معلول بگذارید

به گزارش “خانه خشتی“، هر روز از کوچه، خیابان ، پیاده رو عبور می کنیم از پله ها بالا می رویم از جوی آب می پریم بدون اینکه به این فکر کنیم افرادی هستند که نیازهای وی‍‍‍‍‍ژه ای دارند که در صورت فراهم نبودن امکانات شهری منزوی می شوند.

شاید برای خرید کوچکترین چیزی برای منزل یا برای تفریح که نیاز هر انسانی ست ترجیح دهند در خانه بمانند چون فضای شهر برایشان مهیا نیست. آنها ادم های خاص نیستند، آنها نیازهای خاص دارند که با فراهم کردن امکانات شهری و رعایت اصول مناسب سازی میتوان ذره ای از مشکلاتشان را کم کرد.

کودکی که باید بازی کند،مادری که می خواهد کودکش را همراهی کند،پدری که آرزو دارد دست فرزندش را بگیرد و با او قدم بزند همه این افراد با هر معلولیتی، هر بار که با مانعی روبرومی شوند این مشکل برای آنها تداعی می شود. همه ما ممکن است در اثر یک سانحه دچار معلولیت شویم ، بیایید مهربان تر باشیم نگذاریم این افراد به خاطر این مشکلات منزوی شوند . به امید آن روزی که هیچ کودکی و هیچ انسانی به خاطر معلولیت خانه نشین نباشد.

یادداشت از : شیما فلاح کارشناس مناسب سازی اداره بهزیستی رفسنجان

 

 

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • دانشجو مفاخر

    چرا نباید از نیروهایی که جذب می شن از معلولین باشن.مسئولین فرمانداری چرا به فکر نیستن

    مجتبی اسماعیلی

    ممنونم عالی نوشتید .. به امید روزهای بهتر با وجود ادمای مهربان و دلسوز تر در حق هم <۳ <۳٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫<۳ :)
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان