فرماندار رفسنجان:

اعتیاد تهدید کننده جامعه است / در رفع معضلات اجتماعی اقدامات پیشگیرانه داشته باشیم

  • شناسه خبر: 85556
اعتیاد تهدید کننده جامعه است / در رفع معضلات اجتماعی اقدامات پیشگیرانه داشته باشیم

فرماندار رفسنجان گفت: در رفع معضلات و آسیب های اجتماعی بایستی اقدامات پیشگیرانه را به کار گرفت.

خانه » آخرین اخبار » اعتیاد تهدید کننده جامعه است / در رفع معضلات اجتماعی اقدامات پیشگیرانه داشته باشیم

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حمید ملانوری در جلسه کار گروه اجتماعی که در محل فرمانداری برگزار شد افزود: وزارت بهداشت اعلام کرده که در تنباکوها موادمخدری از جمله  شیشه وجود دارد که می تواند سلامت افراد جامعه به ویژه جوانان را به خطر بیاندازد.

وی تصریح کرد: دشمن در مبارزه با برخی کشورهای اسلامی از جمله لبنان  جنگ سرد را برای براندازی اسلام به کار گرفته است اما در ایران جوانان را با وابسته شدن به مواد مخدر در صدد براندازی نسل جوان و در نهایت اسلام است.

ملانوری اظهار کرد: حاکمیت باید همراه با رأفت و مهربانی باشد در عین حال نیز غضب را هم نشان دهد.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۸۵ از طریق صنف یک مورد قهوه خانه دررفسنجان راه اندازی شده که بایستی جمع آوری شود و با مراکز عرضه سیگار، قلیان و ناس سوپرمارکت هایی که مجوز خواربارفروشی دارند و در کنار آن مواد دخانیات هم عرضه می کنند نیز برخورد قانونی شود.

فرماندار رفسنجان بیان کرد: موادمخدر یکی از معضلات اصلى و جدی جامعۀ بشرى در جهان متمدن امروز است، که می تواند از فردی به فرد دیگر و از نسلی به نسلی دیگر سرایت کند و ابعاد وسیع عوارض ناشی از مصرف آن، زندگی جسمی و روانی فرد و همچنین خانواده، فرهنگ، اقتصاد و اجتماع را به شدت متاثر و متضرر نماید.

وی خاطرنشان کرد: اعتیاد به مواد مخدر نه تنها افراد معتاد بلکه هر فرد ازافراد جامعه را تهدید می کند و هیچ فاصله و فرقی، بین فقیر و غنی و باسواد و بیسواد و مسوول و غیرمسوول، نمی گذارد و به هرکس که با آن در تماس باشد نیز آسیب می‌رساند .

وی افزود: بیش از ۱۴ هزار بروشور و برچسب مبارزه با قلیان در اتوبوسهاو خط واحدهای همگانی و دانشگاهی، تاکسی ها و … در حال توزیع است که امیدواریم مردم با این تبلیغات بتوانند سلامت خود و دیگران را حفظ نمایند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان