در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه نرجس رفسنجان مطرح شد:

سکوت ننگین و خفت بار مجامع بین المللی و منادیان آزادی در اعدام شیخ نمر

  • شناسه خبر: 85168
سکوت ننگین و خفت بار مجامع بین المللی و منادیان آزادی در اعدام شیخ نمر

حال در این بین کما فی السابق، شاهد سکوت ننگین و خفت بار مجامع بین المللی و نهادهای حقوق بشری و منادیان آزادی و آزاد خواهی در سراسر جهان هستیم.

خانه » آخرین اخبار » سکوت ننگین و خفت بار مجامع بین المللی و منادیان آزادی در اعدام شیخ نمر

به گزارش “خانه خشتی”، بسیج دانشجویی دانشگاه نرجس رفسنجان با  محکومیت حکم اعدام آیت الله شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان بیاینه ای به شرح زیر صادر نمود:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ۞
سوره احزاب ؛ آیه ۲۳
از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند
بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود دگرگون نکرده ‏اند

جنایات بی پایان آل سعود باز هم پرده از ذات خبیث این خاندان برداشت و بار دیگر مسلمانان جهان و تمامی طالبان حق و حقیقت را غرق عزا و ماتم کرد.
حمله وحشیانه به مردم بی دفاع یمن ، راه انداختن جنگ علیه ملت این کشور ، حمایت همه جانبه از تروریست در سوریه و لبنان و مصر، ذبح شیعیان در سوریه، به شهادت رساندن هزاران مسلمان در منا، آواره کردن هزاران زن و کودک و ویرانی شهر و کاشانه ی آنها ، تنها اندکی از جنایات این رژیم نامشروع و سفاک است.

«أَلْعُلَمٰاءُ بٰاقُون مٰا بَقِیَ ٱلدَّهر» .
« دانشمندان و‌خرمندان تا زمانی که روزگار برقرار است ، ماندگار هستند» .
در پی إعلام به شهادت رساندن شیخ نمر و تعدادی از همراهان وی توسط رژیم سرسپرده آل سعود ، واحد بسیج دانشجویی دانشگاه حضرت نرجس (س) شهرِ رفسنجان ضمن عرض تسلیت پیشگاه مقدس امام عصر عج ونایب بر حق ایشان حضرت امام خامنه ای حفظه الله وشیعیان جهان،این اقدام و حرکت  ناجوانمردانه را بشدت محکوم می کنیم.
حال در این بین کما فی السابق، شاهد سکوت ننگین و خفت بار مجامع بین المللی و نهادهای حقوق بشری و منادیان آزادی و آزاد خواهی در سراسر جهان هستیم.
اما سکوت و‌ عدم واکنشی که از برخی مسؤولان دولت چه در اتفاقات اخیر، به شهادت رساندن شیعیان نیجریه و چه در اتفاق جدید به شهادت رساندن شیخ نمر باقر النمر (ره) مشاهده شده بسی قابل تأمل و درنگ است و گویا سخن آن پیر به عرش سفر کرده را از اذهان مبارکشان به فراموشی سپرده اند که فرمود: ما اگر از جنایات صدام و  آمریکا بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت.
حال ما دانشجویان بسیجی دانشگاه حضرت نرجس(س) شهرستان رفسنجان با محکوم کردن این ضایعه اسفناک،خواستار رسیدگی و محکوم کردن و مجازات عاملان آن توسط مجامع بین المللی و نهادهای حقوق بشری هستیم.
و ما دانشجویان بسیج دانشجویی این دانشگاه اعلام می نمائیم که دوشادوش ملت غیور و شجاع ایران همچنان آماده ی لبیک گفتن به ندای امام و رهبر خود در جهت نابودی رژیم نامشروع آل سعود و محو آن از صحنه روزگار هستیم باشد که درس عبرتی بماند برای ظالمان و مستبدان عالم.

والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان