مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان تصریح کرد؛

تولید غذای سالم با تلاش کارشناسان،همت رسانه ها و دقت تولید کنندگان

  • شناسه خبر: 84762
تولید غذای سالم با تلاش کارشناسان،همت رسانه ها و دقت تولید کنندگان

بمانی گفت: وظیفه داریم برای آحاد جامعه غذای سالم تولید کنیم که در این خصوص تمامی کارشناسان همت نموده و رسانه ها نیز با انعکاس نظرات کارشناسی و ایجاد ارتباط بین کارشناسان و تولید کنندگان به تولید غذای سالم کمک کنند.

خانه » آخرین اخبار » تولید غذای سالم با تلاش کارشناسان،همت رسانه ها و دقت تولید کنندگان

به گزارش “خانه خشتی”، در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان در حاشیه این جلسه اظهار کرد: خشکسالی و کم آبی در سالهای اخیر عاملی برای خشک شدن درختان شده و  درختانی که خشک شده اند کانون آفت برای سایر باغات می شوند.

وی در ادامه افزود: خشک شدن درختان موجب افزایش کوره های زغالسوزی است که در شهرستان رفسنجان حدود ۲۲۰ کوره وجود دارد که به صورت مقطعی کار می کنند البته فعالیتشان همزمان نیست  و عمده در بخش مرکزی هستند.

بمانی به طرح چیپس درختان پسته و تهیه نئوپان و ام دی اف از چوب پسته را بعنوان یک راه حل بیان کرد که میتواند تا حدی مشکل را مرتفع نماید.

وی در ادامه با اشاره به طرح تولید محصول سالم خاطر نشان کرد: وظیفه داریم برای آحاد جامعه غذای سالم تولید کنیم که در این خصوص تمامی کارشناسان همت نموده و رسانه ها نیز با انعکاس نظرات کارشناسی و ایجاد ارتباط بین کارشناسان و تولید کنندگان به تولید غذای سالم کمک نموده و کشاورزان و دامداران نیز بایستی سلامت افراد جامعه را مدنظر قرار داده و تولید غذای سالم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان