فرماندار رفسنجان در آیین نکوداشت هنرمندان خوشنویس

باید قدر هنرمندان را دانست و از محافل هنری پشتیبانی کرد

  • شناسه خبر: 84736
باید قدر هنرمندان را دانست و از محافل هنری پشتیبانی کرد

فرماندار رفسنجان خواستار قدرشناسی از هنرمندان و پشتیبانی از محافل هنری شد.

خانه » آخرین اخبار » باید قدر هنرمندان را دانست و از محافل هنری پشتیبانی کرد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حمید ملانوری عصر امروز در آیین نکوداشت دو تن از اساتید خوشنویس رفسنجان، یکی از ویژگی های منحصر بفرد رفسنجان را وجود مفاخر فرهنگی و اساتید در زمینه های مختلف دانست و گفت: شهرستان رفسنجان علاوه بر خوشنویسی در سایر رشته های هنری از قبیل تجسمی، نمایش، ادبیات، شعر و … فعال است و یکی از ویژگی های خاص شهرستان توانمندی آن در بحث علوم قرآنی است.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه بزرگترین چالش و مشکل امروز جامعه که باید به آن پرداخته شود، مسائل فرهنگی است، اظهار کرد: مسائل سیاسی، اجتماعی و … وجود دارد، اما اگر در بحث هنر به مسائل فرهنگی پرداخته شود، در سایر زمینه ها توفیق حاصل می شود.

وی با اشاره به اینکه هر اندیشه ای که در قالب هنر نگنجد، ماندنی نیست، گفت: کسی که می خواهد توفیق داشته و کارش به دل بنشیند، باید از ابزار هنر استفاده کند.

ملانوری هم چنین به انتخاب شعارهای مختلف سال توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: همه شعارهای سال که قطعاً راه و زسمی برای فعالیت های کشور است، مربوط به فرهنگ است و باید همه برنامه های ما پیوست فرهنگی داشته باشند.

فرماندار رفسنجان خواستار قدرشناسی از هنرمندان و پشتیبانی از محافل هنری شد و گفت: تأثیر یک تابلوی خوشنویسی یا نقاشیT فیلم سینمایی، شعر و داستان در فکر و ذهن مردم قابل وصف با سایر اقدامات ما نیست.

ملانوری با اشاره به تدوین سند فرهنگی شهرستان، خواستار همکاری همه جانبه در راه رسیدن به فعالیت های آینده شد و افزود: هر برنامه ای باید پیوست فرهنگی داشته باشد و می طلبد همگی کمک کنند تا برنامه خوب به تناسب نیازهای جامعه تنظیم شود.

در آیین نکوداشت هنرمندان خوشنویس رفسنجان که عصر امروز در موزه ریاست جمهوری برگزار شد، از آقایان مجید طالبی زاده و علی ایزدخواه تجلیل و احکام استادی آنان به ایشان اهدا شد.

برچسب ها:
خانه خشتی خوشنویس رفسنجان هنر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان