امام جمعه رفسنجان تاکید کرد:

عاملان فتنه باید صدها بار اعدام شوند

  • شناسه خبر: 84075
عاملان فتنه باید صدها بار اعدام شوند

امام جمعه رفسنجان گفت: برخی افراد نزد رهبر معظم انقلاب اسلامی رفتند تا این اغتشاشگران از حبس آزاد شوند، مگر می شود آنها از حبس آزاد شوند باید صدها بار اعدام شوند.

خانه » آخرین اخبار » عاملان فتنه باید صدها بار اعدام شوند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه امروز اظهار کرد: آنها کار دشمن را در کشورمان پیاده کردند ، آنها خون به دل رهبر انقلاب اسلامی و مردم  ایران کردند لذا نباید هوادار غربی ها و آمریکاییها باشیم، از طرف این کشورها ۱۷ میلیارد دلار برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سال ۸۸ در فتنه خرج شد.
وی گفت: ۹ دی ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت فقیه است، مردم ملت ایران با بصیرت، این روز را به وجود آوردند و همه مردم باید آن را پاس بدارند.
حجت الاسلام عباس رمضانی پور در ادامه افزود: ۹ دی سیلی محکم ملت ایران بر منحرف کنندگان مسیر حرکت اسلامی و انقلابی بود.
وی با اشاره به اینکه بصیرت وسیله ای برای مقابله با دشمن به کار برده می شود تصریح کرد: بصیرت یعنی شناخت دشمن، شناخت دوست، شناخت ولایت فقیه و…، که در سال ۸۸ بسیاری از همراهان امام راحل و کسانی که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران حاضر بودند تمام هستی و جان خود را در راه انقلاب بدهند اما در سال ۸۸ به لغزش افتادند.
رمضانی پور بیان کرد: آنها کسانی بودند که بیشتر شکنجه های دوران قبل از انقلاب را متحمل شدند، رهبر انقلاب اسلامی تلاش کردند که این افراد، خود را از منجلاب انحراف نجات دهند.
وی اظهار کرد: این افراد حرمت عاشورای امام حسین(ع) را نگه نداشتند، و با زبان بی زبانی بر حضور خود در فتنه مُهر تأیید زدند، و برخی با سخنرانی هایشان آتش فتنه را شعله ور تر ساختندو اغتشاشاتی را به وجود اوردند و حمله هایی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد شد.
حجت الاسلام رمضانی پور خاطرنشان کرد: برخی از واژه های برجام، بصیرت، فتنه و شعار مرگ بر آمریکا خوششان نمیاید مسئله برجام منحصر به عده ای خاص نیست بلکه مربوط به نظام مقدس جمهوری اسلامی است که برایش خون هزاران شهید گلگون کفن داده ایم.
وی بیان کرد: به فرموده رهبر انقلاب اسلامی برجام فقط در رابطه با مذاکرات با آمریکا در زمینه بحث هسته ای است نه غیر از آن و اگر کسانی با آمریکا به غیر از بحث هسته ای مذاکره کنند باید مورد خطاب ملت ایران واقع شوند.
وی افزود: پرونده خباثت های آمریکا بر ملت ایران، به هیچ قیمتی بسته نمی شود مرتب داریم تهدیدهای جدید، تحریم های جدید و محکوم کردن رئیس جمهور ایران در بحث صنعت گردشگری را می بینیم لذا نباید به این کشور ملعون خوش بین باشیم.
خطیب جمعه رفسنجان ادامه داد: وزیر امور خارجه امریکا نامه ای برای ایران نوشته است اما آیا با آمدن وزیر بعدی در دولت جدیدشان آیا می توان پذیرفت که وزیر جدید این نامه را قبول دارد ؟ لذا اینها همه اش نقض برجام است و دولت ایران باید به طور جدی کوشا باشد و به وعده های توخالی امریکا خام نشود.
وی همچنین به برخی مشکلات مردم ایران از جمله رکود کمرشکن، تورم، کوچک شدن سفره مردم، کاهش قدرت خرید مردم، تعطیلی برخی تولیدی ها، بی حقوق ماندن کارگران، کاهش ارزش پول، کاهش سرمایه در بورس و بلا تکلیفی سرمایه گذاران به دلیل برجام اشاره و تصریح کرد: دولت ایران به ویژه ریاست جمهوری به معیشت مردم توجه بیشتری داشته باشد و این معضل را رفع نماید.
امام جمعه رفسنجان در بخش دیگر از سخنانش گفت: امروز اقتضا می کند به حکم قرآن عمل کنیم و اتحاد ایجاد کنیم اتحادی که اسلام بر آن تکیه کرده است، این اتحاد حکم سیاسی و اجتماعی دارد و بار فرهنگی، اخلاقی و عبادی دارد لذا علمای شیعی و سنی به جای اینکه خادم مسلمانان باشند به آمریکا خدمت می کنند.
وی افزود: مُفتی های عربستانی بر علیه مسلمانان فتوا می دهند حتی علمای شیعی و سنی در داخل و خارج، برای ایجاد حرکت های تند و ضد اسلامی در قالب مرجعیت به آمریکا و همپیمانانشان خدمت می کنند و در هیئت های عزاداری هم اعمال خلاف اخلاق و مذهب اسلام انجام می دهند و برخی از این علما به اسم شبکه های اسلامی در آمریکا و کشورهای ضد اسلامی به اصطالح خودشان به مسلمانان خدمت می کنند اما آنها قصد براندازی اسلام ناب محمدی را دارند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان