امام جمعه کرمان:

کریمی نماینده سابق کرمان در مجلس را به دلیل دیدار با سران فتنه از خودم راندم / فتنه‌گران دنبال حذف اسلام بودند

  • شناسه خبر: 83775
کریمی نماینده سابق کرمان در مجلس را به دلیل دیدار با سران فتنه از خودم راندم / فتنه‌گران دنبال حذف اسلام بودند

امام جمعه کرمان در دیدار با رئیس مجمع نمایندگان کرمان گفت: کریمی نماینده سابق کرمان در مجلس را به دلیل دیدار با سران فتنه از خودم راندم.

خانه » آخرین اخبار » کریمی نماینده سابق کرمان در مجلس را به دلیل دیدار با سران فتنه از خودم راندم / فتنه‌گران دنبال حذف اسلام بودند
به گزارش “خانه خشتی” به نقل از فارس ، آیت‌الله سید یحیی جعفری صبح امروز در دیدار با محمدمهدی زاهدی رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان اظهار داشت: انجام تبلیغات سالم انتخاباتی توسط کاندیداها و طرفداران آنها باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان داشت: مردم تاکنون به خوبی متوجه امور شده‌اند و به وظیفه خود عمل کرده‌اند و امیدواریم فهم مردم استمرار داشته‌باشد.

امام جمعه کرمان بر اتحاد نمایندگان استان کرمان در مجلس تأکید کرد و ابراز داشت: خیر و صلاح مردم زمانی پیش می‌آید که مسئولان، مردم، متصدیان و ما عاقلانه عمل کنیم.

جعفری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: اینکه بخواهیم با عناوینی هر کسی که به میدان آمد را متهم کنیم و بکوبیم، کار درستی نیست.

وی با اشاره به اینکه برخی از ائمه جمعه ما تند هستند، یادآور شد: یکی از ائمه جمعه در همایش اخیر امامان جمعه استان کرمان در حالی به من و استاندار کرمان به بهانه فتنه ۸۸ توهین کرد که بنده به گفته یکی از علما در زمینه روشنگری فتنه در سطح کشور اول بودم.

امام جمعه کرمان با یادآوری برخی از اقدامات خود در زمینه مبارزه با فتنه ۸۸ عنوان کرد: متوجه شدم کریمی نماینده سابق کرمان در مجلس با میرحسین موسوی دیدار کرده‌است، بنابراین زمانی که وی به نماز جمعه آمد، وی را از خودم راندم و گفتم، مرده را نمی‌توان زنده کرد و با چه هدف و انگیزه‌ای در این شرایط با میرحسین دیدار کردی.

جعفری ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی برای میرحسین موسوی سنگ تمام گذاشت و سه بار با وی دیدار کرد، اما موسوی قبل از پایان رأی‌گیری اعلام کرد، برنده انتخابات شده‌است و اردوکشی خیابانی خیلی خطرناک بود.

وی تصریح کرد: فتنه‌گران شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سر دادند و اسلام و اسلامیت را حذف کردند و زمانی که رهبری فرمودند از برادران و فرزندان بسیجی می‌خواهم به این غائله خاتمه دهند، راهپیمایی عظیم ۹ دی صورت گرفت و این‌ها دفن شدند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بر دوری از افراط تأکید کرد و افزود: بعضی‌ها سروصدا کردند که فتنه‌گران همه‌جا را گرفتند، زیرا استاندار کرمان فقط گزارشی را از عملکرد خود ارائه کرد.

جعفری عنوان کرد: انقلاب اسلامی با صبر، استقامت و تحمل مشقات شکل گرفت و باید بر اساس قانون حرکت کرد.

وی اظهار داشت: اگر مردم کرمان به طور نسبی من را قبول دارند به این علت است که داخل بازی‌های سیاسی و خط‌بازی‌ها نشدم و در خطبه‌ها و سخنرانی‌ها از این گروه و آن گروه حمایت نکردم.

امام جمعه کرمان اضافه کرد: هر کس بر اساس قانون بتواند برای جامعه مفید باشد، باید مسئولیت بپذیرد و نباید از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند.

جعفری با تأکید بر حضور حداکثری در انتخابات سال جاری گفت: شرکت در انتخابات واجب است و هیچ کس با هیچ بهانه‌ای نمی‌تواند شانه خالی کند و بگوید در انتخابات شرکت نمی‌کنم، هرچند شاید بعضی‌ها از رفتار ما و عملکرد ادارات رنجیده باشند.

وی تصریح کرد: قهر کردن و نیامدن در صحنه به ضرر همه ما، نظام اسلامی و کشور است.

امام جمعه کرمان در پاسخ به زاهدی رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان که گفت امروز برای کسب اجازه از شما برای نام‌نویسی در مجلس آمده‌ام، ابراز داشت: نام‌نویسی جناب عالی و امثال شما در انتخابات واجب است.

زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: زندگی خود طی چهار سال نمایندگی را وقف مردم کردم و شاهد به نتیجه رسیدن پروژه پتروشیمی، طرح‌های انتقال آب و فعالیت‌های اقتصادی در این دوره هستیم.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان