به همت کانون شهید حسن عبداللهی؛

برگزاری جلسات هفتگی احکام تخصصی ویژه بانوان در رفسنجان آغاز شد

  • شناسه خبر: 83386
برگزاری جلسات هفتگی احکام تخصصی ویژه بانوان در رفسنجان آغاز شد

جلسات هفتگی احکام تخصصی ویژه بانوان شهرستان رفسنجان به همت کانون تخصصی ایثار و شهادت شهید حسن عبداللهی، سه شنبه ها برگزار می شود.

خانه » آخرین اخبار » برگزاری جلسات هفتگی احکام تخصصی ویژه بانوان در رفسنجان آغاز شد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، به همت کانون تخصصی ایثار و شهادت شهید حسن عبداللهی، جلسات هفتگی احکام تخصصی ویژه بانوان شهرستان رفسنجان سه شنبه ها در مسجد حضرت خدیجه (س) واقع در خیابان شریعتی غربی برگزار می شود.

حجت الاسلام سلطانی معاون فرهنگی کانون تخصصی ایثار و شهادت شهید حسن عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، با اعلام این خبر افزود: این جلسات با هدف آگاهی بخشی به بانوان در ریز مسئله های احکام برگزار می شود و شرکت در آن برای عموم آزاد و رایگان است.

وی با اشاره به تشکیل اولین جلسه احکام بانوان، از حضور ۲۵ نفر در این جلسه خبر داد و گفت: جلسات هفتگی احکام تخصصی بانوان با همکاری حوزه علمیه حضرت زینب (س) و با حضور اساتید برجسته این حوزه سه شنبه ها رأس ساعت ۱۵:۳۰ در مسجد حضرت خدیجه (س) برگزار می شود.

حجت الاسلام محمدرضا سلطانی در ادامه از آغاز طرح سلامت محله توسط کانون شهید عبداللهی در رفسنجان خبر داد و اظهار کرد: این طرح با هدف بهداشت و سلامت جسم و با حضور دکتر میرزایی در محله قطب آباد اجرا شده است و به صورت ماهیانه برگزار می شود.

ویزیت رایگان بیماران و مشاوره های درمانی رایگان از دیگر برنامه های طرح سلامت محله است که معاون فرهنگی کانون تخصصی ایثار و شهادت شهید حسن عبداللهی به آن اشاره کرد و افزود: جلسات ماهیانه این طرح با موضوع اطلاع رسانی در مورد بیماری های مختلف و راه های پیشگیری در بهبود بیماری برگزار می شود.

برچسب ها:
احکام بانوان رفسنجان خانه خشتی رفسنجان کانون شهید عبداللهی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان