صبح امروز در محل اداره آموزش و پرورش صورت گرفت؛

اعتراض جمعی از اولیا دانش آموزان به وضعیت مدرسه ابتدائی دخترانه شهید صباغ رفسنجان

  • شناسه خبر: 83305
اعتراض جمعی از اولیا دانش آموزان به وضعیت مدرسه ابتدائی دخترانه شهید صباغ رفسنجان

جمعی از والدین دانش آموزان مدرسه ابتدائی دخترانه شهید صباغ رفسنجان صبح امروز با اعتراض به وضعیت این مدرسه در محل اداره آموزش و پرورش حضور یافتند.

خانه » آخرین اخبار » اعتراض جمعی از اولیا دانش آموزان به وضعیت مدرسه ابتدائی دخترانه شهید صباغ رفسنجان

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، صبح امروز سه شنبه ۲۴ آذر ماه جمعی از والدین دانش آموزان شهید صباغ رفسنجان با حضور در اداره آموزش و پرورش اعتراض خود را نسبت به نامشخص بودن وضعیت ساختمان جدید این مدرسه و مشکلات ساختمان فعلی اعلام نمودند.

حاضرین علت اعتراض خود را اینگونه بیان کردند: مدرسه ابتدایی دخترانه شهید صباغ در خیابان آذر قرار داشته است و دانش اموزان آن برای نوسازی و تعمیر به مکان فعلی که در محل تربیت معلم قدیم رفسنجان است منتقل شده اند، اکنون بعد از گذشت چند سال ساختمان جدید آماده شده اما صحبتهایی مطرح می شود که ساختمان جدید قرار است که به دانش اموزان مدرسه فرهنگیان اختصاص یابد.

معترضین همچنین وضعیت مدرسه فعلی را نیز نا مناسب دانستند و از آسفالت ، سرویس های بهداشتی و کمبود امکانات آن گلایه داشتند.

سید کاظم حسینی مدیر آموزش و پرورش در پاسخ به این اعتراض به خبرنگار ما اظهار داشت: این آموزش و پرورش نیست که تصمیم می گیرد که کدام مدرسه کجا رود بنا بر برآورد مهندسین نوسازی در زمینه استاندار مدارس تعیین می شود که یک مدرسه تا چه زمانی برای حضور دانش اموزان دوام دارد و خطری برای آنان ایجاد نمی کند.

وی افزود: به علت وضعیت مخروبی مدرسه امام موسی بن جعفر(ع) معروف به فرهنگیان مجبور شدیم آن را به کانون امام خمینی(ره) منتقل کنیم که همین کار تبعاتی را در پی داشت اما سلامت دانش آموزان در الویت است.

حسینی شرط اول تحصیل دانش آموزان را سلامتی و امنیت آنان دانست و گفت: ساختمان مدرسه شهید صباغ که در محل تربیت معلم قدیم قرار دارد هنوز نوسازی را رد نکرده و استاندارد نیست اما مانعی برای حضور دانش آموزان در آن نیز نشده است.

مدیر آموزش و پرورش رفسنجان عنوان کرد: الویت با مدرسه ای است که خطر آن برای دانش آموزان بیشتر باشد هنوز مشخص نیست که کدام مدرسه به مکان ساختمان جدید مدرسه صباغ رود تا جایی که امکان داشته باشد ترکیب دو مدرسه منتقل می شود و در غیر این صورت هر کدام که مخروب تر باشد انتقال می یابد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان