پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

در دولت فراجناحی نباید یک گروه از آن سوء استفاده کنند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان رفسنجان با توصیه همگان به رعایت تقوا و اصلاح ذات البین اظهار داشت: هر کس نزد خداوند مقرب تر باشد باید مصیبتها و بلایای بیشتری به جان بخرد تمامی اولیای الهی اینگونه بودند و اجر عظیم دنیوی و اخروی به آنها مرحمت شد.

وی افزود: خداوند دوستان و اولیائش را به مصیبتها دچار می کند تا بر مقام آنها بیافزاید واجر و پاداش نصیب آنان گرداند.

رمضانی پور ضمن عرض تسلیت به مناسبت اربعین حسینی بیان داشت: شایسته است در این روز قدم هایی برداریم ویکی از نشانه ها ایمان خواندن زیارت اربعین در این روز است که بسیار توصیه شده است.

وی به ایام شهادت پیامبراکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) در روزهای پایانی ماه صفر اشاره کرد و گفت: یادواره سرداران شهید و بیش از ۹۴۰ شهید سرفراز شهرستان رفسنجان در روز جمعه ۲۸ صفر در محل مصلی امام خامنه ای(معظم له) با شکوه هرچه تمام تر برگزار می شود.

امام جمعه رفسنجان به روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین اشاره کرد و گفت: مردم فلسطین نیازمند کمک هستند هم باید به آنها سلاح داد و هم کمک مالی کرد حمایت از ملت فلسطین وظیفه همه مسلمانان عالم است.

وی ادامه داد: جوانان فلسطینی در برابر رژیم جعلی و نامشروعی استقامت می کنند که خانه ها و اموال مردم را به غارت می برد و در سایه حمایت آمریکا دست به این جنایات می زند.

رمضانی پور به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره کرد و بیان داشت: ما باید مجلسی معتقد و کارآمد تشکیل دهیم مجلسی که برای تحقق آرمانها و اهداف دولت اسلامی عمل کند، ما به کسانی که می خواهند با مکر و حیله رای جمع کنند و به مجلس راه یابند می گوییم که این جامعه نیاز به آرامش دارد .

وی به برپایی اجلاس سران کشورهای صادر کننده گاز در تهران اشاره کرد و گفت: در کنار برگزاری این اجلاس دیدار عجیب رئیس جمهور روسیه با رهبر فرزانه انقلاب روی داد و پوتین در این جلسه گفت که ما به دوستانمان از پشت خنجر نمی زنیم و امیدواریم که ایران، روسیه، عراق و سوریه با اتحاد یکدیگر بتوانند داعش دست پروده ی امریکا و عربستان را نابود کنند.

خطیب جمعه رفسنجان در ادامه به برگزاری همایش گرامیداشت خیر مدرسه ساز در کرمان اشاره کرد و گفت: این خیرخوددش این مراسم را تحریم کرده بود و شرکت نکرده است اما از این همایش به غیر از تجلیل استفاده شد و در آن افرادی خاص شرکت داشتند و پیام هایی از سران فتنه ۸۸ در آن قرائت شد.

وی ادامه داد: اینگونه مجلس ها محکوم هستند و مسئولینی که دغدغه وحدت استان را دارند نباید بگذارند که چنین کارهایی صورت گیرد.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: چهره فتنه گران هیچ جا و هیچ مکانی نه در مراسم و همایش نه در دانشگاه ها نباید نشان داده شود اینها خون به دل مردم کردند و باعث اتش کشیده شدن مساجد شدند.

وی تصریح کرد: این دولت نباید متعلق به یک جناح باشد رئیس جمهور می گوید ما فراجناحی هستیم اگر چنین است پس حضور این افراد و برخورد با آنها باید شفاف سازی شود تا زمانیکه یک گروه از این دولت سوء استفاده کنند این دولت دیگر فراجناحی نیست.

خروج از نسخه موبایل