امروز به برکت مکتب امام حسین(ع) ایران اسلامی در برابر همه مستکبران ایستاده است

  • شناسه خبر: 8144
امروز به برکت مکتب امام حسین(ع) ایران اسلامی در برابر همه مستکبران ایستاده است

“خانه خشتی”: سردار سید محمد حجازی گفت: امروز به برکت مکتب امام حسین(ع) ایران اسلامی در برابر همه مستکبران ایستاده است . به گزارش ایلام فردا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه امیرالمومنین(ع)،سردار سیدمحمد حجازی مسئول اداره پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح در جمع پاسداران و بسیجیان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام […]

خانه » آخرین اخبار » امروز به برکت مکتب امام حسین(ع) ایران اسلامی در برابر همه مستکبران ایستاده است

“خانه خشتی”: سردار سید محمد حجازی گفت: امروز به برکت مکتب امام حسین(ع) ایران اسلامی در برابر همه مستکبران ایستاده است .

به گزارش ایلام فردا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه امیرالمومنین(ع)،سردار سیدمحمد حجازی مسئول اداره پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح در جمع پاسداران و بسیجیان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفت تیر به تحلیل شخصیت شهید مظلوم بهشتی پرداخت وافزود:با وجود هجمه شدید افراد ناآگاه به این شهید عزیز،ایشان مثل کوه ایستاد و تا آخر از مواضع خود پایین نیامد و به همین دلیل مورد خشم و غضب دشمنان انقلاب قرار گرفت و به شهادت رسید.
وی افزود:سادگی،طلبگی،نظم و صفای درونی از خصوصیات بارز شهید بهشتی است و به گواهی همه کسانی که کم و بیش به او مأنوس بودند، وی فردی متعبد و در عبادت دارای خلوص خاصی بود. نماز اول وقت را به شدت ارج می نهاد بطوریکه ایشان در مهم ترین جلسات نیز، هنگام نماز جلسه را تعطیل می نمود و به نماز می ایستاد. او معتقد بود: نماز، به آدمی نشاط معنوی خاصی می دهد و از پژمردگی و افسردگی روح جلوگیری می نماید.
مسئول اداره پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با اشاره به روز پاسدار تصریح کرد:پاسدار به مفهموم اینکه ما یک لباس تنمان است و یک کارت شناسایی داریم نیست بلکه پاسدار به معنای این است که در راه خدا قدم برداریم و حافظ حدود خدا باشیم و آمادگی دفاع از آنها را نیز داشته باشیم، است در این صورت یک پاسدار می تواند یک بسیجی باشد یا یک فرد عادی.
سردار حجازی ادامه داد:هر کسی در زندگی خود الگویی انتخاب می کندتا در مواقعی که گرفتار تردید شدیم و در گفتار ،کردارو طرز رفتار دچار مشکل شدیم به الگوی خود نگاه کنیم ببینیم الگوی ما چگونه رفتار کرده است.
وی افزود:ما پاسداران حضرت امام حسین(ع) را به عنوان الگوی خود انتخاب کرده ایم که این انتخاب باعث شده است تا مسئولیت سنگینی را قبول کنیم .
مسئول اداره پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح به ویژگی های یک پاسدار که حضرت امام حسین(ع) را به عنوان الگوی خود انتخاب کرده است اشاره کرد و گفت:حرکت در راه خدا،ایثارگری و از خودگذشتگی،پیروی از رسول خدا و سنت نبوی،مبارزه باانحراف و بدعت،ولایت پذیری و اطاعت پذیری،نهراسیدن ازدشمن و تلاش برای هدایت غافلان و انحراف را می توان مهمترین ویژگی های پاسداری دانست که حضرت امام حسین(ع) را به عنوان الگوی خود انتخاب کرده است.
سردار سید محمد حجازی اضافه کرد: امروز به برکت مکتب امام حسین(ع) ایران اسلامی در برابر همه مستکبران ایستاده است و این در حالی است که دشمن تلاش می کند جمهوری اسلامی را محدود و محصور کند تا نتواند صدایش را به گوش همگان برساند که به فضل الهی این انقلابهای اسلامی که در منطقه با الگوگیری از نظام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است باعث شده تا ایران اسلامی روز به روز در مسیر پیشرفت و تعالی گام بردارد.

برچسب ها:
امروز به برکت مکتب امام حسین(ع) ایران اسلامی در برابر همه مستکبران ایستاده است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان