حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نمازجمعه تصریح کرد؛

مسئولین کشور خود را به کری زده اند/کلید نجات ملت داخل کشور است

  • شناسه خبر: 80444
مسئولین کشور خود را به کری زده اند/کلید نجات ملت داخل کشور است

امام جمعه رفسنجان گفت: مسئولین در خارج از کشور به دنبال کلید هستند و راه نجات اقتصادی را در خارج کشور جستجو می کنند.

خانه » آخرین اخبار » مسئولین کشور خود را به کری زده اند/کلید نجات ملت داخل کشور است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نمازجمعه این هفته ضمن اشاره به اهمیت نماز جمعه در زندگی انسان ها اظهار داشت: نماز جمعه علاوه بر آثار معنوی در زندگی، باعث بخشیدن گناهان می شود.

وی شهادت امام حسین (ع) را به همه شیعیان تسلیت گفت و تصریح کرد: ذخیره الهی بعد از سیدالشهداء به فرزندش امام سجاد (ع) رسید و وی با حفظ رسالت و امامت با مدیریت و به دور از ذلت و خفت سربلند بیرون آمد.

امام جمعه رفسنجان در ادامه افزود: ما باید از امام سجاد (ع) الگو بگیریم و اگر در کشور جمهوری اسلامی ایران تهدیدی از سوی دشمنان وجود دارد آن را به فرصت تبدیل کنیم.

وی حضور مردم و دانش آموزان در روز ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار را بیان کننده این دانست که دشمن را جدی بگیریم و با ساده اندیشی احتمال نفوذ دشمنان را در کشور کاهش دهیم.

حجت الاسلام رمضانی پور چشمان بیدار فرزندان اطلاعاتی بخصوص در جریانات اخیر که سپاه پاسداران دستگیری هایی داشته است را به فال نیک گرفت و گفت: اگر سازمان اطلاعات سپاه تندروی نکند مملکت را به باد می دهند و سپاه تنها ارگانی است که می تواند این کشور و خون شهدا را حفظ کند.

وی تأکید کرد: کاری نکنید که دشمن به راحتی در کشور نفوذ کند؛ این مملکت را به آسانی به دست نیاورده ایم که به سادگی از دست بدهیم.

امام جمعه رفسنجان یادآور شد: با توجه به سخنان رهبری در خصوص کودتای سال ۳۲ مطلع باشیم که آمریکا چه نفوذ گسترده ای در کشور داشته  است و در جریان شوم استکباری خود را بخوبی نشان داده است که قابل شمارش نیست و از گذشته تا بحال هیچ منفعتی برای هیچ کجای دنیا نداشته است و کشتار مردم غزه، فلسطین و سوریه و همچنین به وجود آوردن داعش و گروه تکفیری در عراق و کشتن صدها هزار نفر از جمله جنایات آمریکا بوده است.

وی تصریح کرد: چرا برخی مسئولین کشور با توجه به جنایت های آمریکا خود را به کوری و کری زده اند؟ دولت اگر معتقد به ولایت فقیه است باید سخنان رهبری را قبول کند.

خطیب نمازجمعه کلید نجات ملت اسلامی را در داخل کشور دانست و گفت: مسئولین در خارج از کشور به دنبال کلید هستند و راه نجات اقتصادی و جریان اقتصادی را در خارج کشور جستجو می کنند و در این اندیشه هستند که اگر تحریم ها برداشته نشود کاری نمی توان کرد.

وی اظهار داشت: چرا سخنگوی دولت به حرف ۴ وزیر توجه نکرد؟ و چرا رکود ظالمانه را برنمی دارید؟ ۲۰۰ هزار میلیارد ریال سهم ملت ایران است.

حجت الاسلام رمضانی پور در ادامه خاموشی چاه تلمبه های کشاورزی در سراسر شهرستان که از امروز اجرا شده را یک ضرورت دانست و افزود: کارشناسان این موضوع را بررسی کرده اند که اگر در این فصل درختان آبیاری نشوند ضرری درختان را تهدید نمی کند و اگر در مصرف آب مدیریت شود نیازی نیست از شهرهای دیگر آب آورده شود و این همراهی و همکاری مردم را می طلبد.

برچسب ها:
اخباررفسنجان خانه خشتی رفسنجان مسئولین کشور خود را به کری زده اند/کلید نجات ملت داخل کشور است نمازجمعه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان