مسئول جامعه اسلامی دانشگاه ولی عصر (عج)؛

مگر یادمان می رود دولت خبیث آمریکا و اسرائیل صدام و رژیم بعث را برای نابودی جمهوری اسلامی تجهیز کردند؟

  • شناسه خبر: 80236
مگر یادمان می رود دولت خبیث آمریکا و اسرائیل صدام و رژیم بعث را برای نابودی جمهوری اسلامی تجهیز کردند؟

آزادی گفت:مگر ازحافظه ملت محوخواهدشدکه فرانسه موشکهای خود راتقدیم صدام کردوشهرهای ماموردهجوم رژیم بعث قرارگرفت؟

خانه » آخرین اخبار » مگر یادمان می رود دولت خبیث آمریکا و اسرائیل صدام و رژیم بعث را برای نابودی جمهوری اسلامی تجهیز کردند؟

به گزارش “خانه خشتی“، صبح امروز بیانیه ای توسط محمدحسین آزادی مسئول جامعه اسلامی دانشگاه ولی عصر (ع) به نمایندگی از جامعه دانشگاهیان در ابتدای مراسم راهپیمایی ۱۳ ابان در رفسنجان قرائت شد که شرح کامل آن در ادامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمد لله رب العالمین و العاقبه للمتقین و النارُ للکافرین و المنافقین و صلی الله علی محمد و اله الطاهرین

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا عَدُوِّی وَعَدُوَّکُمْ أَوْلِیَاء تُلْقُونَ إِلَیْهِم بِالْمَوَدَّهِ وَقَدْ کَفَرُوا بِمَا جَاءکُم مِّنَ الْحَقِّ (سوره مبارکه ممتحنه ایه ١)

اى کسانى که ایمان آورده‏اید! دشمن من و دشمن خودتان را دوست نگیرید به طوری که نسبت به آنها اظهار محبت کنید در حالى که قطعا به حقیقتی که براى شما آمده کافر شدند

خداوندا تو را سپاس می گوییم و سر بر آستان مقدست می ساییم و از تو تشکر می کنیم که اگر در زمان امام راحل نبودیم اما توفیقمان دادی تا با مردی از جنس او بیعت کنیم با همان اندیشه و ایمان ، با همان شجاعت و صلابت ، اسماعیلی که تبر ابراهیم را بر دوش گرفته و اهنگ شکستن آخرین بت های حقیر از سلسله منحوس فرعونیان را نموده است.

مهربانا سپاست می گوییم که اگر در دوران دفاع مقدس نبودیم و خاکریزهای مبارزه با صدامیان را درک نکردیم توفیقمان دادی تا در سنگر جنگ نرم با دشمن خورد و زبون اسلام ترنم جهاد سر دهیم.

معبودا ستایشت می کنیم اگر دوران شیرین تحقق وعده امام عزیزمان خمینی کبیر مبنی بر متلاشی شدن قدرت شرق و شکستن ستونهای پوسیده امپریالیسم و افکنده شدن آن به موزه تاریخ را مشاهده ننمودیم دوران فرو ریختن بنای قدرت غرب را شاهدیم و ریزش ابهت لیبرالیسم را نظاره می کنیم . ما شاهد سیل طوفنده بیداری اسلامی هستیم ، صدور انقلاب را می بینیم و تشکیل تدریجی تمدن اسلامی را رصد می کنیم.

راستی نهال انقلاب عجب بالنده شده است بر سر قدرتها می غرد و لرزه بر بناهای ظلم و ستم می اندازد ، تهدیدهای داخلی و خارجی را با قدرت دفع می کند که نمونه بارز آن قدرت نظام در مهار فتنه امریکایی و اسرائیلی و انگلیسی سال ١٣٨٨ بود زبان دراز دشمنان را قطع کرد و سران بی بصیرت فتنه که در حقیقت شورشیان علیه جمهوریت و اسلامیت نظام بودند همچون تفاله ای در حاشیه راندند.

آمده ایم امروز تا اعلام کنیم که راه جهاد و مبارزه را ادامه خواهیم داد، غسل شهادت می کنیم و کفن می پوشیم و تا نابودی استکبار لحظه ای درنگ نخواهیم کرد، شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل را زنده خواهیم گذاشت و همواره منتظریم رهبر عزیزمان فرمان جهاد صادر کنند و ما همچون صاعقه ای بر سر انها فرود آییم مگر فراموش می کنیم شهادت ٢٢٠،٠٠٠ پرستوی شکسته بال و دهها هزار مجروح و جانباز و آزاده که توسط استکبار و اذناب آنها انجام شد، مگر از یادمان می رود دولت خبیث امریکا و اسرائیل صدام و رژیم بعث را برای نابودی جمهوری اسلامی تجهیز کردند ، مگر از حافظه ملت محو خواهد شد که فرانسه موشک ها و هواپیماهای نظامی خود را تقدیم انسان نمایی وحشی صفت بنام صدام کرد و شهرهای ما مورد هجوم ددمنشانه رژیم بعث قرار گرفت ، مگر خواهیم بحشید آلمان را که کارخانه تولید بمب شیمیایی در عراق تاسیس کردند و عربستان ماهیانه یک میلیارد دلار در اختیار دیکتاتور وحشی عراق گذاشتند و اعضاء جنازه مانند سازمان ملل روزه سکوت گرفتند

در پایان سخنانی از امام راحل و رهبر عزیزمان تقدیم می کنم باشد که همه ما و مسوولین آنرا سر لوحه خود قرار دهیم

“بغض و کینه انقلابی تان را در سینه ها نگه دارید، با غضب و خشم بر دشمنانتان بنگرید و بدانید که پیروزی از آن شماست”

“خداوند آثار و برکات معنویت شما را به جهان صادر نموده است، و قلبها و چشمان پرفروغ شما کانون حمایت از محرومان شده است و شراره کینه انقلابی تان جهانخواران چپ و راست را به وحشت انداخته است”

“راهی جز مبارزه نمانده است، و باید چنگ و دندان ابرقدرتها و خصوصا امریکا را شکست، و الزاما یکی از دو راه را انتخاب نمود: یا شهادت یا پیروزی.”

ملی گراها تصور نمودند ما هدفمان پیاده کردن اهداف بین الملل اسلامی در جهان فقر و گرسنگی است. ما می گوییم تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم.

“ما بر سر شهر و مملکت با کسی دعوا نداریم. ما تصمیم داریم پرچم لا اله الا اللّه را بر قلل رفیع کرامت و بزرگواری به اهتزاز درآوریم.”

برچسب ها:
آمریکا خانه خشتی رفسنجان سیزده آبان مسئول جامعه اسلامی دانشگاه ولی عصر (عج)
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان