نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی:

فریاد «مرگ بر آمریکا» در سیزده آبان امسال رساتر خواهد بود

  • شناسه خبر: 79757
فریاد «مرگ بر آمریکا» در سیزده آبان امسال رساتر خواهد بود

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: تا وقتی تفکر استکبار وجود دارد، «مرگ بر آمریکا» جزو شعارهای اصلی انقلاب است.

خانه » آخرین اخبار » فریاد «مرگ بر آمریکا» در سیزده آبان امسال رساتر خواهد بود

حسین آذین در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، سیزدهم آبان را یادآور شهادت دانش آموزانی دانست که در دانشگاه تهران تجمع کرده و شعار «الله اکبر» سر دادند و هدف تیراندازی رژیم منحوس پهلوی قرار گرفتند و گفت: هنگامی که لانه جاسوسی بسته شد، اسناد زیادی از تجاوزات آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام بدست آمد که آمریکایی ها قصد امحای آن را داشتند.

حسین آذین با بیان اینکه علت دشمنی آمریکا عدم پذیرش سلطه بیگانگان از سوی ملت ایران و روحیه استقلال طلبی و استکبار ستیزی ملت است، افزود: آمریکا با وجود اینکه در نیمکره غربی کره زمین قرار گرفته دخالتش را در نیمکره شرقی و کشورهای عراق، سوریه، یمن و ایران ادامه داده و روحیه استکباری خود را حفظ کرده است.

وی روحیه استکبار ستیزی را شاخصه اصلی نظام دانست و گفت: پیام روز ۱۳ آبان حفظ روحیه استکبار ستیزی، زنده نگهداشتن و تقویت آن است؛ این روحیه عزت مردم را به ارمغان آورده و باعث شده کشورهای منطقه از ایران الگو بگیرند و علیه نظام سلطه قیام کنند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عامل آمریکا رژیم کودک کش آل سعود است، اظهار کرد: حمله های متعدد به مردم یمن و کشتار اطفال، زنان و مردم بی دفاع یمن نشان از وجود روحیه استکباری آمریکا دارد.

آذین عزت ملت ایران را در گرو استکبار ستیزی دانست و خواستار حفظ وحدت، انسجام، بصیرت و حرکت در مسیر ولایت شد و گفت: امروز نظام سلطه دریافته که با جنگ نظامی نمی تواند کاری از پیش برد؛ لذا علاوه بر تعامل، تحریم و دشمنی، راهبرد خود را به تعامل تبدیل کرده است.

وی راهبرد دشمن را نفوذ مستقیم در مردم عنوان کرد و ادامه داد: دشمن قصد دارد با استفاده از نفوذ فرهنگی، سیاسی و با برپایی تورهای دانشجویی و ورود اساتید و دانشجویان به کشور، ذهن و دل جوانان را منحرف و نفوذش را تشدید کند تا به هدف خود که تغییر ساختار، رفتار و استحاله و نابودی نظام است، برسد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی هم چنین به اظهارات جان کری و مؤسسه آمریکایی اینتر پرایز اشاره کرد و گفت: طبق آنچه توسط این مؤسسه منتشر شده است، هدف اوباما از توافق، تغییر رژیم و قرار دادن ایران در مسیر مطلوب آمریکاست.

حسین آذین با بیان اینکه در مقابل ما دشمنی قرار گرفته که نه تنها دشمنی اش کم نشده، بلکه جلوه دشمنی اش عوض شده است، گفت: ملت ایران باید هشیار باشد و با بصیرت در مسیر ولایت و رهبری حرکت کند و مردم مانند همیشه در این امر نسبت به مسئولین پیشقدم باشند.

وی ادامه داد: شعار «مرگ بر آمریکا» جلوه استکبار ستیزی و به معنی مرگ بر استکبار، نظام سلطه و دخالت بر امور ملت هاست؛ «مرگ بر آمریکا» یعنی مرگ بر ظلم به ملت ها و تفکری که نظام سلطه و در رأس آن آمریکا و اسراییل است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تا وقتی تفکر استکبار وجود دارد، «مرگ بر آمریکا» جزو شعارهای اصلی انقلاب است، افزود: این شعار در سیزده آبان امسال رساتر و بلندتر فریاد خواهد شد؛ چرا که ظلم های آمریکا از حافظه تاریخی مردم پاک نشده است.

آذین عزت ملت ایران را نشأت گرفته از حضور گسترده مردم در عرصه های مختلف و ایستادگی پای نظام و مقاومت بر ارزش ها بیان کرد و گفت: شعار «مرگ بر آمریکا» نمادی از استکبار ستیزی است.

برچسب ها:
13 آبان آمریکا استکبار خانه خشتی رفسنجان مرگ بر آمریکا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان