پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

هدف از برگزاری رزمایش عاشورائیان لبیک به خواسته های رهبری است

به گزارش “خانه خشتی“، رزمایش بزرگ عاشورائیان با حضور گردان های بیت المقدس بسیج سپاه ناحیه رفسنجان و همزمان با سراسر کشور ، در ۲۳ و ۲۴ مهرماه در اردوگاه شهید میر افضلی واقع در ۲۰ کیلومتری جاده رفسنجان – انار برگزار می شود.

فرمانده قرارگاه امام هادی (ع) سپاه ناحیه رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، از حضور ۷ گردان در این رزمایش از جمله گردان های بیت المقدس خاتم الانبیاء و حضرت رسول (ص)، سیدالشهداء قاسم آباد ، امام رضا (ع) کشکوئیه، ولیعصر (عج) هرمزآباد ، امام جعفرصادق (ع) صفائیه و صاحب الزمان بهرمان خبر داد.

وی گفت: عملیات های دفاع از کوی و برزن، مقابله با اغتشاشات و دفاع شهری، امداد و نجات، کمین و ضدکمین و تمرین ایست بازرسی در این مراسم به اجرا در خواهد آمد.

سرهنگ سلطانی برنامه ویژه رزمایش عاشورائیان را صبحگاه مشترک این گردان ها اعلام کرد و افزود: این برنامه با سخنرانی سردار شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران و مسئولین شهرستان رفسنجان همراه می باشد.

وی تشکیل حلقه های صالحین، فعالیت های فرهنگی از قبیل برگزاری دعای کمیل، تعزیه ایام محرم ، دعای ندبه، زیارت عاشورا و نماز جماعت را از دیگر برنامه های این رزمایش عنوان کرد.

فرمانده قرارگاه امام هادی (ع) سپاه ناحیه رفسنجان هدف از برگزاری این رزمایش را حفظ انسجام بسیجیان و آمادگی لازم و لبیک به خواسته های فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری عنوان کرد و اظهار داشت: برنامه ها از صبح امروز تا فردا عصر ادامه دارد و از مسئولین شهرستان و حضور بسیجیان در برگزاری این رزمایش تشکر فراوان دارم.

خروج از نسخه موبایل