پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

رفسنجان قطب علمی و حوزوی است و بیشترین روحانی کارآمد را در کشور دارد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، امام جمعه رفسنجان در جمع اساتید و طلبه های شهرستان رفسنجان، در محل حوزه علمیه حضرت زینب (س) رفسنجان،  اظهار داشت: عظمت علم و فقاهت به اندازه ای است که افراد جامعه باید به سمت امور حوزوی بروند و تبلیغ دین داشته باشند.

وی با یادآوری افرادی که قبل از انقلاب در راستای حوزه های علمیه در شهرستان نقش داشته اند، گفت: رفسنجان با داشتن ۷ حوزه علمیه شامل ۳ حوزه برادران و ۴ حوزه خواهران به موفقیت های بسیاری دست یافته است.

حجت الاسلام رمضانی پور افزود: حوزه علمیه حضرت زینب کبری (س) با ظرفیت بسیار بالا و اساتید برجسته و شاخص سابقه دیرینه ای در بحث علوم اسلامی و حوزوی دارد.

وی ساده زیستی طلاب و روحانیت شهرستان را زبانزد خاص و عام دانست و افزود: طلبه ها با ساده زیستی و با حداقل امکانات مادی خوی گرفته اند.

وی رفسنجان را از جمله شهرهایی دانست که بیشترین امام جمعه و روحانی تاثیرگذار و کارآمد را در کشور دارد و گفت: رفسنجان با بیش از ۱۱ هزار رزمنده، ۱۰۰۰ شهید ، ۲۷۰۰ مجروح و جانباز و ۱۸۰ آزاده سرافراز ، جهاد مردم رفسنجان را در دوران دفاع مقدس نشان داده است و باید این عظمت ها در قالب نمایشگاه به تصویر کشیده شود.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: جنگ کشور را در بالاترین مرتبه قرار داد و جمهوری اسلامی ابر قدرت است.

وی مدیران و اساتید را برکت حوزه ها و طلبه ها را بهره و ثمره آن عنوان کرد و گفت: بیش از ۷۰۰ طلبه خواهر و برادر در پایه های مختلف مشغول به تحصیل هستند و رفسنجان قطب علمی و حوزوی بسیار خوبی است و در آینده درخشش حوزه ها را در کشور خواهیم دید.

خروج از نسخه موبایل