امام جمعه رفسنجان یادآور شد:

رفسنجان قطب علمی و حوزوی است و بیشترین روحانی کارآمد را در کشور دارد

  • شناسه خبر: 77305
رفسنجان قطب علمی و حوزوی است و بیشترین روحانی کارآمد را در کشور دارد

حجت الاسلام رمضانی پور گفت: رفسنجان قطب علمی و حوزوی بسیار خوبی است و در آینده درخشش حوزه ها را در کشور خواهیم دید.

خانه » آخرین اخبار » رفسنجان قطب علمی و حوزوی است و بیشترین روحانی کارآمد را در کشور دارد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، امام جمعه رفسنجان در جمع اساتید و طلبه های شهرستان رفسنجان، در محل حوزه علمیه حضرت زینب (س) رفسنجان،  اظهار داشت: عظمت علم و فقاهت به اندازه ای است که افراد جامعه باید به سمت امور حوزوی بروند و تبلیغ دین داشته باشند.

وی با یادآوری افرادی که قبل از انقلاب در راستای حوزه های علمیه در شهرستان نقش داشته اند، گفت: رفسنجان با داشتن ۷ حوزه علمیه شامل ۳ حوزه برادران و ۴ حوزه خواهران به موفقیت های بسیاری دست یافته است.نمایشگاه شاهدان ملکوت رفسنجان (۱۴)

حجت الاسلام رمضانی پور افزود: حوزه علمیه حضرت زینب کبری (س) با ظرفیت بسیار بالا و اساتید برجسته و شاخص سابقه دیرینه ای در بحث علوم اسلامی و حوزوی دارد.

وی ساده زیستی طلاب و روحانیت شهرستان را زبانزد خاص و عام دانست و افزود: طلبه ها با ساده زیستی و با حداقل امکانات مادی خوی گرفته اند.

وی رفسنجان را از جمله شهرهایی دانست که بیشترین امام جمعه و روحانی تاثیرگذار و کارآمد را در کشور دارد و گفت: رفسنجان با بیش از ۱۱ هزار رزمنده، ۱۰۰۰ شهید ، ۲۷۰۰ مجروح و جانباز و ۱۸۰ آزاده سرافراز ، جهاد مردم رفسنجان را در دوران دفاع مقدس نشان داده است و باید این عظمت ها در قالب نمایشگاه به تصویر کشیده شود.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: جنگ کشور را در بالاترین مرتبه قرار داد و جمهوری اسلامی ابر قدرت است.

وی مدیران و اساتید را برکت حوزه ها و طلبه ها را بهره و ثمره آن عنوان کرد و گفت: بیش از ۷۰۰ طلبه خواهر و برادر در پایه های مختلف مشغول به تحصیل هستند و رفسنجان قطب علمی و حوزوی بسیار خوبی است و در آینده درخشش حوزه ها را در کشور خواهیم دید.

برچسب ها:
اخباررفسنجان خانه خشتی رفسنجان رفسنجان قطب علمی و حوزوی است و بیشترین روحانی کارآمد را در کشور دارد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • یه بسیجی

    امام جمعه محترم یادتونه تو اون افتضاح مشروب خواری یکی دو سال پیش رفسنجان ما رکورد دار بودو گوی سبقت از خیلی جاها ربوده بود ؟؟؟ هر وقت این افتخار توانست اخلاق اسلامی را پیاده کند اونوقت جای بارک الله دارد وگرنه منم خیلی نماز میخونم ولی دریغ از یه جو تقوا. نعوذ بالله

    عرفان

    امام جمعه محترم من از شما گله مندم. چرا؟؟ اصلا از گران شدن نرخ سرویس دانشگاه دولتی ولی عصر ناراحت نشدید بماند! اظهار همدردی نکردید بمان!! از این ظلم طرفداری هم نمودید. نمیدانم چرا!!!!!!!!!!! دانشگاعی که اصلاً نباید از دانشجویش پول سرویس بگیرد. نمیدانم چرا شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    واقع بين

    هر وقت رفسنجان با این دانشگاهها و حوزه هایش ده تا آدم علمی ،مطرح ، کشوری رو کرد این تیتر را بزنید والا مهد کودک هم در رفسنجان زیاد است
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان