همایش پیاده روی خانوادگی در رفسنجان برگزار شد / عکس

  • شناسه خبر: 76933
همایش پیاده روی خانوادگی در رفسنجان برگزار شد / عکس

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ولایت به همت شورای اسلامی و دهیاری اودرج در دهکده تاریخی و گردشگری اودرج برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » همایش پیاده روی خانوادگی در رفسنجان برگزار شد / عکس

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ولایت به همت شورای اسلامی و دهیاری اودرج و با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان، فرماندار ، بخشدار مرکزی و مسئولین استانی و شهرستانی در دهکده تاریخی و گردشگری اودرج برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان وفاق و همدلی خانواده ها را در بحث ورزش و در جهت فرهنگ سازی مفید عنوان کرد و گفت: ورزش همگانی در نشاط و پویایی جامعه تاثیر دارد و امروزه تلاش ما در جهت سلامت جامعه می باشد.

وی سلامت را نیاز جامعه دانست و افزود: دهیاری و شورا در جهت جاذبه های گردشگری دهکده تاریخی اودرج تلاش نمایند تا برنامه های ورزشی آینده را به نحو احسن برگزار کنیم.

فرماندار رفسنجان نیز در این همایش با اشاره به روز خانواده و هفته تربیت بدنی اظهار داشت: بحث ورزش و پیاده روی علاوه بر کمک به سلامتی، از آسیب های اجتماعی که جامعه را فراگرفته و تهدید می کند جلوگیری می کند.

وی قلیان را دروازه ورود به اعتیاد دانست و گقت: وجود شیشه و مواد مخدر صنعتی در تنباکو ها باعث اعتیاد می گردد و دشمن درصدد است نیروی جوانی و توسعه کشور را تصاحب کند و قلیان ابزاری برای از بین بردن مردم است.

ملانوری در ادامه گفت: ایران به برکت نظام جمهوری اسلامی و هشیاری مردم پیشتاز است و اگر غفلت کنیم گرفتار خواهیم شد.

وی رفسنجان را دارای مناطق گردشگری و تاریخی بسیاری دانست و افزود: مردم از این منابع گردشگری برای تفریح استفاده کنند و از مواردی که سلامتی را از بین می برد دوری نمایند.

لازم به ذکر است، در پایان به قید قرعه جوایزی به شرکت کنندگان همایش پیادروی خانوادگی اهدا گردید.

این مراسم با همکاری فرمانداری، بخشداری، شهرداری، اداره ورزش و جوانان، هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی، هیئت ورزش همگانی، میراث فرهنگی، نیروی انتظامی، اورژانس، آتش نشانی و هلال احمر برگزار شد.

همایش پیاده روی خانوادگی-رفسنجان-خانه خشتی (۱) همایش پیاده روی خانوادگی-رفسنجان-خانه خشتی (۲)

همایش پیاده روی خانوادگی-رفسنجان-خانه خشتی همایش پیاده روی خانوادگی-رفسنجان-خانه خشتی همایش پیاده روی خانوادگی-رفسنجان-خانه خشتی همایش پیاده روی خانوادگی-رفسنجان-خانه خشتی همایش پیاده روی خانوادگی-رفسنجان-خانه خشتی همایش پیاده روی خانوادگی-رفسنجان-خانه خشتی همایش پیاده روی خانوادگی-رفسنجان-خانه خشتی همایش پیاده روی خانوادگی-رفسنجان-خانه خشتی همایش پیاده روی خانوادگی-رفسنجان-خانه خشتی همایش پیاده روی خانوادگی-رفسنجان-خانه خشتیهمایش پیاده روی خانوادگی-رفسنجان-خانه خشتی (۳) همایش پیاده روی خانوادگی-رفسنجان-خانه خشتی (۴) همایش پیاده روی خانوادگی-رفسنجان-خانه خشتی (۱۳) همایش پیاده روی خانوادگی-رفسنجان-خانه خشتی (۶) همایش پیاده روی خانوادگی-رفسنجان-خانه خشتی (۹) همایش پیاده روی خانوادگی-رفسنجان-خانه خشتی (۸) همایش پیاده روی خانوادگی-رفسنجان-خانه خشتی (۱۶) همایش پیاده روی خانوادگی-رفسنجان-خانه خشتی (۱۲) همایش پیاده روی خانوادگی-رفسنجان-خانه خشتی (۷) همایش پیاده روی خانوادگی-رفسنجان-خانه خشتی (۱۱) همایش پیاده روی خانوادگی-رفسنجان-خانه خشتی (۵) همایش پیاده روی خانوادگی-رفسنجان-خانه خشتی (۱۷) همایش پیاده روی خانوادگی-رفسنجان-خانه خشتی (۱۴) همایش پیاده روی خانوادگی-رفسنجان-خانه خشتی (۱۵) همایش پیاده روی خانوادگی-رفسنجان-خانه خشتی (۱۸)

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان مهناز شریفی همایش پیاده روی خانوادگی در رفسنجان برگزار شد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    خیلی عالی بود ولی جشن ولایت جالبتره

    بیتا باقرزاده

    سلام خانم شریفی. خسته نباشید خیلی عکسهای قشنگی گرفتید.

    عکاس محله

    واقعا خانم شریفی خسته نباشید بخاطر تهیه گزارش وعکسهای زیبایتون موفق ومعید باشید

    جواد

    واقعاعکسهاومطالب عالی هستن
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان