واکنش نماینده رفسنجان در مجلس به سهل انگاری وزیر خارجه در پی گیری فاجعه منا و احتمال استیضاح وی:

استیضاح آخرین راه حل است

  • شناسه خبر: 76294
استیضاح آخرین راه حل است

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان فعلی استیضاح وزیر خارجه به مصلحت نظام نیست و می توان با آرامش طی جلساتی از وزیر سوال کرد و وی پاسخ این کم کاری را بدهند .

خانه » آخرین اخبار » استیضاح آخرین راه حل است

حسین آذین در گفت و گو با “خانه خشتی“، در زمینه ضرورت استیضاح وزیر امور خارجه به دلیل سهل انگاری در پیگیری فاجعه منا، آخرین راه حل را استیضاح دانست و بیان داشت: در زمان فعلی استیضاح وزیر خارجه به مصلحت نظام نیست و می توان با آرامش طی جلساتی از وزیر سوال کرد و وی پاسخ این کم کاری را بدهند ، پیرو فرمایش رهبر فرزانه انقلاب باید از دوقطبی سازی جامعه خودداری کنیم و مصلحت نظام را در نظر بگیرند.

وی دیپلماسی کشور در مقابل کشورهای منطقه به خصوص عربستان را منفعلانه و مسامحه کارانه دانست و اظهار داشت: دولت باید مسیر اقتدار و عزت نظام را طی کند و وزارت امور خارجه کشور موضع اساسی و سختی را راجع به حادثه منا و جان باختن نزدیک به ۸ هزار زائر بیت الله الحرام اتخاذ کند.

نماینده مردم رفسنجان ادامه داد: در ابتدا موضع گیری دولت اندک بود که با فشار مردم و رسانه ها دولت مجبور شد سفرش را در نیویورک نیمه تمام بگذارد اما این موضع گیری از خیلی قبل از این باید گرفته میشد تا نیاز نباشد که رهبر فرزانه انقلاب با کلام نافذشان ورود پیدا کنند .

آذین تصریح کرد: با توجه به اینکه ریاست سازمان کنفرانس اسلامی بر عهده ی ایران است باید کشورهای اسلامی را هم جهت کرد و جلوی رفتار اختلاف افکنانه عربستان در منطقه گرفته شود.

وی خاطر نشان کرد: هدف از این رفتارهای عربستان تحقیر و منفعل نمودن ایران است، ایران و عربستان یک زمانی دوپایه حمایت از نظام سلطه در منطقه بودند که بعد از انقلاب نظام سلطه تنها بر روی عربستان سرمایه گذاری کرد.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس بیان داشت: در حمله به یمن و کشتار ظالمانه مردم هیچ صدایی از سازمان های بشر دوستانه بلند نمی شود و در حادثه منا که یک فاجعه انسانی رخ داد بدون عکس العمل هستند ، این رفتارهای دوگانه بیانگر این است که نظامات بین المللی در مسیر خود حرکت نمی کنند و خود فروخته و تابع نظام سلطه هستند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ؟

    اتفاقا الان وقتشه بگو وبخند و دیپلماستی!خنده تکراری شده
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان