فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان تصریح کرد؛

حادثه منا نتیجه بی کفایتی آل سعود است/ولایت مداری، وحدت و اعتقاد به شهادت رمز پیروزی جمهوری اسلامی است

  • شناسه خبر: 75684
حادثه منا نتیجه بی کفایتی آل سعود است/ولایت مداری، وحدت و اعتقاد به شهادت رمز پیروزی جمهوری اسلامی است

سلطانی گفت: این حادثه نتیجه بی کفایتی آل سعود است که دست نشانده ی رژیم صهیونیستی و استکبار است ، برای اینها قتل عام شیعیان یمن مهم تر از امنیت حجاج است.

خانه » آخرین اخبار » حادثه منا نتیجه بی کفایتی آل سعود است/ولایت مداری، وحدت و اعتقاد به شهادت رمز پیروزی جمهوری اسلامی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان گفت: حادثه منا نتیجه بی کفایتی آل سعود است، برای اینها قتل عام شیعیان یمن مهم تر از امنیت حجاج است.

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، سرهنگ علی سلطانی ضمن عرض تسلیت به کشته شدن جمعی از حجاج ایرانی در حادثه ی منا اظهار داشت: این حادثه نتیجه بی کفایتی آل سعود است که دست نشانده ی رژیم صهیونیستی و استکبار است ، برای اینها قتل عام شیعیان یمن مهم تر از امنیت حجاج است.

وی افزود: کشورهای اسلامی به این اعتقاد نرسیده بودند که آل سعود دست نشانده صهیونیسم است، چرا باید بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر جان خود را با این بی تدبیری از دست دهند ، در مراسم ارتحال امام (ره) و اربعین در کربلا میلیونها زائر حضور می یابند و این حادثه رخ نمی دهد.IMG_7867

سلطانی ضمن محکوم کردن بی لیاقتی و بی کفایتی آل سعود تصریح کرد: اینها برنامه ریزی صهیونیسم در عربستان است، عربستان چون گرفتار جنگ داخلی بر سر قدرت شده است و به فکر ریختن خون شیعیان یمن و عراق است دیگر به فکر حفظ جان حجاج نیست.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: در دفاع مقدس همه مردم بطور مستقیم و غیر مستقیم حضور داشتند و امام (ره) جنگ را بهترین دانشگاه تربیت انسان می دانستند.

فرمانده سپاه رفسنجان در ادامه افزود: این جنگ و انقلاب ما صادر شد و امروز در بسیاری از کشورهای اسلامی و غیر اسلامی دفاع مقدس به عنوان تابلوی راهنمایی مورد استفاده قرار میگیرد.

وی یادآور شد: با داغ دار شدن مادران شهدا یک وجب از این خاک هم جدا نشد و این ویژگی مهم دفاع مقدس ما بود و ولایت مداری، وحدت و اعتقاد به شهادت رمزهای پیروزی جمهوری اسلامی در جنگ هشت ساله است.

سلطانی با تاکید به اینکه نباید بگذاریم یاد و خاطره شهدا و دفاع مقدس از یادها برود خاطر نشان کرد: جنگ همچنان ادامه دارد و هرکس بگوید جنگ تمام شده است در واقع به انقلاب و شهدا خیانت نموده است.IMG_7862

وی اعتقاد به اقتصاد مقاومتی و امید نداشتن به دلارهای امریکا را در کنار همت مردم و مسئولین راه موفقیت در مشکلات اقتصادی کشور دانست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج موبایل، ماهواره و نحوه لباس پوشیدن را از جمله تهدیدات فرهنگی دشمن برشمرد و گفت: اینها برای نسل ما خطرناکند و مواظب باشیم در این جنگ با الگو گیری از شهدا پیروز و سربلند باشیم.

برچسب ها:
آل سعود حادثه منا نتیجه بی کفایتی آل سعود است/ولایت مداری، وحدت و اعتقاد به شهادت رمز پیروزی جمهوری اسلامی است سرهنگ علی سلطانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان