مردم رفسنجان در کمپین “من یک ایرانی باشرف هستم” / تصاویر

  • شناسه خبر: 75281
مردم رفسنجان در کمپین “من یک ایرانی باشرف هستم” / تصاویر

در اعتراض به سخنان توهین آمیز حسین مرعشی، مردم رفسنجان به کمپین ” من یک ایرانی باشرف هستم” پیوستند.

خانه » آخرین اخبار » مردم رفسنجان در کمپین “من یک ایرانی باشرف هستم” / تصاویر

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حسین مرعشی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفته است: اگر کسی از تکرار دولت‌های نهم و دهم، تنش نلرزد و متاثر نشود یک ایرانی با شرف نیست.

در واقع مرعشی با این سخن سخیف خود رای دهندگان به دولت نهم و دهم را مورد توهین قرار داده و آنان را ایرانیان بی شرف خطاب کرده است.

این سخنان توهین امیز با اعتراضات زیادی در فضای مجازی رو به رو و به دنبال آن کمپین “من یک ایرانی باشرف هستم” راه اندازی شد.

در ادامه واکنش مردم  شهرستان رفسنجان به این توهین حسین مرعشی را می بینید:

مسئولین و مردم رفسنجان در کمپین من یک ایرانی باشرف هستم -خانه خشتی (۱۲) مسئولین و مردم رفسنجان در کمپین من یک ایرانی باشرف هستم -خانه خشتی (۱۱) مسئولین و مردم رفسنجان در کمپین من یک ایرانی باشرف هستم -خانه خشتی (۱۰) مسئولین و مردم رفسنجان در کمپین من یک ایرانی باشرف هستم -خانه خشتی (۹) مسئولین و مردم رفسنجان در کمپین من یک ایرانی باشرف هستم -خانه خشتی (۱۵) مسئولین و مردم رفسنجان در کمپین من یک ایرانی باشرف هستم -خانه خشتی (۸) مسئولین و مردم رفسنجان در کمپین من یک ایرانی باشرف هستم -خانه خشتی (۷) مسئولین و مردم رفسنجان در کمپین من یک ایرانی باشرف هستم -خانه خشتی (۶) مسئولین و مردم رفسنجان در کمپین من یک ایرانی باشرف هستم -خانه خشتی (۵) مسئولین و مردم رفسنجان در کمپین من یک ایرانی باشرف هستم -خانه خشتی (۴) مسئولین و مردم رفسنجان در کمپین من یک ایرانی باشرف هستم -خانه خشتی (۳) مسئولین و مردم رفسنجان در کمپین من یک ایرانی باشرف هستم -خانه خشتی (۲) مسئولین و مردم رفسنجان در کمپین من یک ایرانی باشرف هستم -خانه خشتی (۱)

برچسب ها:
حسین مرعشی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران مردم رفسنجان در کمپین "من یک ایرانی باشرف هستم" من یک ایرانی باشرف هستم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علی

    دیگه تهوع آور شدین همش کمپین... این بدبختا نمیدونن اصل قضیه چیه جمع کنین این کاسه کوزه رو

    من

    مرعشی خود نوکر بی اختیار کدخدای پیر است پادویی کدخدا لیاقتیست که نصیبش شده

    اکبر

    بابا اینها شرافت را در چپاول اموال مردم از طریق (موسسه مولی الموحدین، پروژه هفت باغ کرمان، هواپیمایی ماهان و ... ) میدانند.

    غزل

    خیلی مسخره است چاپ یه تیکه کاغذ و از مردم خواستن که بگیرن دست و به اصطلاح راه اندازی کمپین باور دارم که بسیاری از این مردم حتی از اصل قضیه بی خبر هستند و فراموش نکنید با آبروی یه مومن بازی کردن در اسلام جایگاهی ندارد و شخصیتهای مثل آقای مرعشی اینگونه کوچک نخواهند شد.

    مهدی

    اگر شرافت به بودن با رفسنجانی و کاسه لیس هایش است، پس خدای،ما هرگز چنین شرفی را نمیخواهیم و این شرف پیش کش کاسه لیسان رفسنجانی پیر.

    م

    کینه ..... از اون روزی شروع شد که احمدی نژاد اونوبا..... از میراث فرهنگی انداخت بیرون .هرچند اگه تو سازمان میراث فرهنگی میموند ماالان هیچ میراث فرهنگی نداشتیم کلا چپاول میشد .عقده ای هستند ایشون

    محمد

    مردم بهترین داوریو خواهند کرد هم گرداننگان این سایت مشخص هستند هم خاندان پاک مرعشی

    ایرانی با شرف

    پس عکس مسئولین شهر چرا حدف شد حتما فهمیدن جریان چی بوده یا از مقامات بالا بهشون دستور رسیده که چرا در کمپین من یک ایرانی با شرف هستم شرکت کردن درخواست حدف عکس را کردند

    رضا

    به نظر شما .... چرا این کار ها را می کند نکنه این آقا هم مثل آقا خاطره از اینکه کسی به آنها توجهی نمی کنه اعصابش خورد می شه که هر از چند گاهی افاذه کلام می کنه
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان