گنجینه شهدای رفسنجان؛ شهید عباس مختاری دردری

  • شناسه خبر: 75153
گنجینه شهدای رفسنجان؛ شهید عباس مختاری دردری

فداکاریهای او قابل ستایش و در خور تحسین بود. او عشق فراوان و محبتی بی پایان نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت داشت.

خانه » آخرین اخبار » گنجینه شهدای رفسنجان؛ شهید عباس مختاری دردری

نام :عباس مختاری دردری

نام پدر:میرزا

محل تولد : رفسنجان

تاریخ تولد:۱۳۲۸

تاریخ شهادت:۱۳۶۱/۲/۲۰

شهید عباس مختاری دردری

شهید عباس مختاری درسال ۱۳۲۸ در خانواده ای مذهبی و عاشق ابوالفضل العباس دیده به جهان گشود. در سال ۱۳۴۷ ازدواج نمود. در زمان پیروزی انقلاب و قبل از آن در اکثر راهپیمایی ها و تظاهرات شرکت و اعلامیه های امام را نیز پخش می کرد. او دارای اخلاقی بسیار نیکو و پسندیده بود. فداکاریهای او قابل ستایش و در خور تحسین بود. او عشق فراوان و محبتی بی پایان نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت داشت. با شروع جنگ تحمیلی سه دفعه همسر و پنج فرزندش را رها و عازم جبهه شد تا اینکه در مورخه ۶۱/۲/۲۰ در عملیات بیت المقدس در خرمشهر به آرزوی دل آرزومندش رسید و غرق در خون خرقه صد پاره تن را وا نهاد و مشتاقانه به سوی رب خویش پرواز کرد.
روحش شاد و راهش پررهرو باد.

 

دست نوشته ها

بسم الله الرّحمن الرّحیم
بنام خدا و درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی نامه خود را شروع می کنم . خدمت همسر عزیزم سلام می رسانم. خدمت محمد و علی و حسن و فاطمه و ؟ سلام می رسانم. باری همسر عزیزم من حالم خوب است. امیدوارم حال شما و بچه ها همگی خوب باشد. من در همان روز یکشنبه که از خانه آمدم به کرمان سوار قطار شدم و یک راست امدم اهواز و روز بعد از آن روز که تلفن برای شما زدم از اهواز رفتم حمیدیه و در این روز که نامه برای شما می نویسم عازم دشت عباس هستم چون این دفعه جزو گروه زرهی هستم و دارم می روم دشت عباس که در آنجا چند روز اموزش ببینم که تا روز حمله به لطف خداوند اماده شو م. ؟ و پول که برا یت تلفن زدم نگران نباش زیاد لازم نیست اگر شد بفرست اگر نشد مهم نیست خوب دیگر عرضی ندارم جز سلامتی شما سفارشی می کنم: مواظب بچه باشید که خوب درس بخوانند.
خداحافظ به امید پیروزی اسلام بر کفر جهانی

وصیت نامه
به نام خدا
این وصیت نامه را در تاریخ ۶۱/۱/۳۱ به دست خط خودم می نویسم. این جانب عباس مختاری این راه را به میل خودم انتخاب کردم یعنی دفاع از دینم و جنگ با مزدوران آمریکا. و سرانجام اگر لیاقت پیدا کردم شهادت این بنده کوچک هیچ آرزویی ندارم در صورتیکه شهید شدم دو ماه روزه برایم خریده شود که خیلی به همسرم گفته ام و دو رکعت نماز امام زمان برایم خوانده شود. طبق دستور مفاتیح الجنان هر چه دارم خمسشم دادم غیر از چند چک در دست حاج شیخ عباس پور محمدی است که به موقع پرداخت شود یعنی از حساب بانکی کم شود دیگر هر چه برایم مانده اعم از خانه و ماشین وسایل و پول همه در اختیار همسرم است که او هم برای استفاده خود و بچه هایم خرج کند البته اعتباری که به بانک بدهی هستم بانک خودش از حسابم کم می کند والسلام. در آخر چند کلمه سفارش به همسرم عرض می کنم همسر عزیزم فقط سعی کن پیرو خط امام باشی و هر چه می توانی در تربیت بچه ها بکوش که اجرت با خداست و این بنده کوچک را حلال کن. در آخر سفارش می کنم هر چه تو کردی بچه ها به امید پیروزی اسلام بر کفر جهانی خداحافظ همسر شما عباس مختاری محل کار و ماموریت در تیپ سه زرهی آدرس منزل رفسنجان سپاه پاسداران.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سحر بنی اسدی

    وصیت‌نامه به دست خط ایشان بعد از شهادتشان نوشته شده؟!!!! لطفا به تاریخ ها توجه کرده و آن را اصلاح کنید...

    خبرنگار خانه خشتی.

    تصحیح شد
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان