وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد؛

بنگاه های اقتصادی منافع خود را با منافع مردم گره بزنند

  • شناسه خبر: 74672
بنگاه های اقتصادی منافع خود را با منافع مردم گره بزنند

آخوندی گفت: بنگاه های بزرگ افزون بر توسعه درونی و یک نهاد اجتماعی، بر مسئولیت اجتماعی خود نیز توجه ویژه ای دارند.

خانه » آخرین اخبار » بنگاه های اقتصادی منافع خود را با منافع مردم گره بزنند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، آخوندی وزیر راه و شهرسازی در آئین افتتاح باند دوم محور رفسنجان به سرچشمه، یکی از بنگاه های اقتصادی را مس سرچشمه دانست و اظهار داشت: بحث بنگاه ها در دنیا مطرح می باشد و ما نیز بنگاه های بزرگ از جمله مس سرچشمه و صنایع فولاد اصفهان را وارد این مقوله خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: بنگاه های بزرگ افزون بر توسعه درونی و یک نهاد اجتماعی، بر مسئولیت اجتماعی خود نیز توجه ویژه ای دارند و این در نهایت به نفع بنگاه هاست که جامعه را همراه خود کنند و منافع خود را با منافع مردم گره بزنند که در نهایت نتیجه خوبی در بر خواهد داشت.

دوربین خانه خشتی در سفر وزیر راه و شهرسازی به رفسنجان (۹)

عباس آخوندی خاطر نشان کرد: در بسیاری از افتتاحات جدید کشور بخشی از کارها توسط بنگاه ها انجام می شود و امیدواریم بتوانیم از این بحث بیشتر استفاده نماییم.

وی محور رفسنجان به سرچشمه را محور مهمی در توسعه منطقه و شریان (مسیر اصلی) عنوان کرد و یادآور شد: استان کرمان با موقعیت باراندازی در کشور و سابقه تاریخی خود جهت ارتقا سکونت و جذب گردشگر داخلی و خارجی استفاده شود و این ویژگی را دارد که شریان شرق به غرب را راه بیاندازد.

وزیر راه و شهرسازی ابراز امیدواری کرد: با کمک مسئولین استانی هسته توسعه اقتصادی منطقه را به خوبی سامان دهیم و از وضعیت ها حداکثر استفاده را ببریم.

آخوندی ۳ محور کریدرهای حمل و نقلی، لجستیک بارها و میراث معنوی را مهم دانست و گفت: این ۳ محور در دستور کار قرار گیرد و ما می توانیم باراندازهای ویژه ای را در منطقه داشته باشیم.

برچسب ها:
اخباررفسنجان خانه خشتی رفسنجان مس سرچشمه یکی از بنگاه های اقتصادی کشور است/بنگاه ها منافع خود را با منافع مردم گره بزنند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان