پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

کسانی که شورای نگهبان را زیر سوال می برند بدانند که این شورا اجازه ورود افراد فاسد به مجلس را نمی دهد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی” ، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان رفسنجان به هدف نفوذ کردن دشمن در جامعه ما و همسو کردن دولت و مجلس اشاره کرد و گفت: این‌ها شورای نگهبان را زیر سوال می‌برند  و به دنبال این هستند که مجلس همدست دولت شود تا چراغ سبزی برای نفوذ آن‌ها به داخل کشور باشد.

وی شورای نگهبان را حافظ تمامیت قانون دانست و افزود: کسانی که خواسته یا نخواسته به این جایگاه توهین می کنند بدانند که هم به ولایت و هم به ملت توهین کرده اند، این شورا اجازه ورود افراد فاسد و خرابکار را به مجلس نمی دهد.

رمضانی پور با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) اظهار داشت: خداوند همه کارهای مومن به جز ذلت پذیری را به به خودش واگذار کرده ، مومن زیر بار ذلت نمی‌رود ، او از کوه استوارتر است و با هیچ ابزاری نمی شکند.

وی در سخنان خود دولت را دعوت به تحمل انتقاد کرد و گفت: باید بیان عقیده ی یک منتقد دلسوز را به نفع کشور بدانیم ، کسانی بد حرف می‌زنند و به نظر می رسد که مخالف هستند ولی در حقیقت اینطورنیست،همین منتقدان سال ها در جبهه ها حضور داشتند و جنگیدند.

رمضانی تصریح کرد: انتقاد راهگشا برای مسائل است و هیچکس مخالف دولت نیست، کسی که نتیجه رای مردم است رئیس جمهور همه ملت است.

امام جمعه رفسنجان به بازگشایی با چراغ خاموش سفارت انگلیس در کشور اشاره کرد و گفت: خطر نفوذ و سلطه این روباه پیر در کشورمان بیشتر شده ، چرا چنین اجازه‌ای داده شد؟

وی افزود: دستگاه امنیتی و دولتی ها باید مراقب نفوذ این روباه در کشور باشند، به طور حتم نسل‌های آینده در مورد خدمات ویا خیانت های این روباه پیر قضاوت خواهند کرد .

رمضانی پور همچنین با تبریک هفته دولت، طرح نظام سلامت را یکی از بزرگترین اقدامات در دو سال اخیر دانست و گفت: مطالبات رهبر فرزانه انقلاب در زمینه های پاسخگویی به مردم، حفظ ثبات و آرامش سیاسی، کارآفرینی، کنترل عملی تورم، اصلاح نظام اداری، دیپلماسی عمومی، حمایت از ملتهای به پا خواسته و … باید مدنظر دولت قرار گیرد.

امام جمعه رفسنجان در بخشی از سخنان خود به فصل برداشت پسته و مراقبت از این محصول در شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: مردم باید دقت کنند تا محصول خود را به هر کسی نفروشند زیرا گاهی افرادی به اسم تاجرپسته را ارزان می‌خرند و این به ضرر کشاورزی است که یکسال زحمت کشیده است.

وی همچنین از مردم خواست تا برای انجام کارهای خود از کارگران بومی استفاده کنند و خاطر نشان کرد: با کارگران غیربومی به خصوص اتباع بیگانه هم نباید رفتار نامناسب داشت، رهبر انقلاب بر حفظ حرمت آنان عنایت دارند.

رمضانی پور به سامان دهی اتباع بیگانه در رفسنجان اشاره کرد و گفت: این امر نیاز به صبر دارد و همچنین طرد افراد غیر مجاز نیر در دستور کار است.

خروج از نسخه موبایل