پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

نماز وحدت با همدلی مسئولین رفسنجان اقامه شد + عکس

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، در اولین روز از هفته دولت، امام جمعه، فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان رفسنجان نماز وحدت را همراه با تجلیل از دو شهید گرانقدر شهیدان آخوندی و رحمانی در تکیه امام حسن مجتبی (ع) روستای قاسم‌آباد حاجی‌ اقامه کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان با اشاره به اهمیت مسئله معنویت، گفت: تصمیم گرفته شد نماز وحدت در مساجد محلاتی که در کنار ادارات رفسنجان قرار گرفته اقامه ‌شود تا مردم به راحتی مشکلات خود را بازگو کنند.

حجت الاسلام حسینی اقامه ی نماز وحدت را ترویج ارزش نماز‌ و حضور مدیران به منظور پاسخگویی به مشکلات مردم عنوان کرد و گفت: یکی از راه‌های همدلی و همزبانی توجه به نماز با وحدت کلمه ‌و اتحاد است.

نماز وحدت پایه و اساس همدلی و همزبانی است

امام جمعه رفسنجان نیز با تبریک دهه کرامت و هفته دولت خاطر نشان کرد: نماز وحدت پایه و اساس همدلی و همزبانی است و با خدمت رسانی مسئولین بسیاری از مشکلات رفع خواهد گشت.

وی افزود: برکاتی که در شهرستان وجود دارد سرمایه است و باید حفظ شود و کارآیی رو به رشدی در شهرستان وجود دارد.

حجت الاسلام رمضانی پور روستای قاسم آباد را یک قطب بزرگ گردشگری دانست و گفت: بناهای قدیمی این روستا از جمله بزرگترین خانه خشتی جهان را نباید نادیده گرفت زیرا با سرمایه ‌گذاری در این منطقه اشتغالزایی خوبی صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: طرح‌ها و معماری عظیم و جالبی برای خانه خشتی ترسیم کرده اند که با همکاری مردم این روستا به نقطه مطلوب می رسد.

جایگاه ویژه کشور که به برکت خون شهداست

فرماندار رفسنجان نیز با اشاره به جایگاه ویژه کشور که به برکت خون شهداست، افزود: در جامعه ای زندگی می‌کنیم که باید از وجود خانواده شهدا و آزادگان الگو بگیریم و این انفاس قدسی را تکریم کنیم و وظیفه ما در باب خدمتگذاری به این خانواده‌ها بسیار سنگین و خطیر است.

وی افزود: در اولین روز از هفته دولت حضور در بین خانواده شهدا باعث تقویت انرژی مثبت در کارکنان دولت خواهد شد.

حمید ملانوری در پایان به احداث تکیه امام حسن مجتبی (ع) و ساخت گلزار شهدا قاسم آباد حاجی در آینده ای نزدیک توسط خیر حاج یدالله پورجهانی اشاره نمود.

خروج از نسخه موبایل