پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

مدرسه فوتبال رفسنجان بخشی از بازیکنان باشگاه مس را تغذیه می کند/ وضعیت چمن مصنوعی مجموعه ورزشی انقلاب مناسب نیست

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، فرماندار رفسنجان صبح امروز با حضور در مجموعه ورزشی پسرانه انقلاب از نزدیک در جریان چگونگی فعالیت این باشگاه و مشکلات آن قرار گرفت.

حمید ملانوری ضمن بازدید از سالن ورزشی مجموعه انقلاب از زمین چمن طبیعی و مصنوعی باشگاه نیز دیدن کرد و در ادامه با حضور در باشگاه ورزشی فرهنگیان از سالن های ورزشی والیبال، بسکتبال و بدمینتون دختران و پسران بازدید نمود.

حیدررضایی کارشناس تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران حضور یافت و با بیان اینکه مجموعه ورزشی انقلاب هر ساله میزبان برگزاری مسابقات مدارس فوتبال شهرستان می باشد، اظهار کرد: در این مجموعه ورزشی در مقاطع مختلف تحصیلی روزانه بین ۷۰ الی ۸۰ فوتبالیست به یادگیری و تمرین فوتبال می پردازند.

وی نامناسب بودن وضعیت چمن ورزشگاه و قدیمی بودن ساختمان سالن آن را از مشکلات این مجموعه ورزشی عنوان کرد و افزود: برای ساماندهی این باشگاه نزدیک به ۷۰ میلیون تومان هزینه لازم است.

حیدررضایی با بیان اینکه هم اکنون بخشی از بازیکنان باشگاه مس از این مدرسه فوتبال تغذیه می شوند، گفت: تعامل کارشناسی تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش و باشگاه مس بسیار خوب است و دبیران ورزشی مدارس ما از میان مربیان باشگاه مس انتخاب می شوند.

خانواده ها به وضعیت بدنی فرزندان خود توجه کنند

نجمه رمضانی کارشناس تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش رفسنجان نیز در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی فرهنگیان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، از حضور قریب به ۶۰۰ ورزشکار در رشته های والیبال، بسکتبال و بدمینتون خبر داد و گفت: این ورزشکاران در سه رده سنی و در یک هزار و ۶۰۰ متر مربع فضای ورزشی فعالیت می کنند.

کلینیک حرکات اصلاحی دانش آموزان نیز از دیگر بخش های مجموعه ورزشی فرهنگیان بود که رمضانی به آن اشاره کرد و افزود: این کلینیک برای بررسی و جلوگیری افتادگی شانه در پسران و گودی کمر در دختران راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته اضافه وزن دانش آموزان نسبت به قبل افزایش داشته است، گفت: خانواده ها برای اصلاح حرکات بدنی فرزندان خود پیش قدم شوند و به آن اهمیت دهند تا از بروز مشکلات بدنی در دانش آموزان جلوگیری شود.

خروج از نسخه موبایل