فرماندار رفسنجان؛

نمایش همه ظرفیت های استان کرمان نیازمند نمایشگاهی به وسعت استان است

  • شناسه خبر: 72716
نمایش همه ظرفیت های استان کرمان نیازمند نمایشگاهی به وسعت استان است

ملانوری گفت: به نمایش گذاشتن همه ظرفیت های استان کرمان نیازمند نمایشگاهی به وسعت استان است.

خانه » آخرین اخبار » نمایش همه ظرفیت های استان کرمان نیازمند نمایشگاهی به وسعت استان است

فرماندار رفسنجان در حاشیه اختتامیه جشنواره فرهنگی اقتصادی کرمان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، با بیان اینکه به نمایش گذاشتن همه ظرفیت های استان کرمان نیازمند نمایشگاهی به وسعت استان است، گفت: هر گوشه استان ظرفیت و پتانسیل دیدنی دارد؛ استان کرمان در حوزه های مختلف منابع انسانی، منابع طبیعی، گردشگری، آثار و ابنیه تاریخی، کشاورزی، معدن، صنعت و خدمات و … دارای جایگاه ویژه است.

حمید ملانوری با اشاره به نمایش توانمندی های رفسنجان در جشنواره فرهنگی اقتصادی کرمان در ۲۲ غرفه، اظهار کرد: در این جشنواره ۸ غرفه صنایع و ۱۴ غرفه مربوط به آثار گردشگری، کشاورزی، صنایع دستی، آثار فرهنگی هنری از رفسنجان به نمایش گذاشته شد.

وی با بیان اینکه شش طرح سرمایه گذاری رفسنجان در جشنواره برای جذب سرمایه گذار ارائه شد، افزود: در این جشنواره توانستیم به نوعی شهرستان را معرفی کنیم تا علاقمندان برای استفاده از جاذبه ها و  و آثار به رفسنجان مراجعه نمایند.

فرماندار رفسنجان با اشاره به موقعیت مناسب جغرافیایی و زیرساخت های موجود در رفسنجان و استان برای سرمایه گذاری گفت: در صورتی که چنین تبادلی انجام شود، شاهد سرمایه گذاری بزرگ در حوزه سرمایه گذاری در بخش اقتصادی و فرهنگی خواهیم بود.

برچسب ها:
جشنواره فرهنگی اقتصادی کرمان خانه خشتی رفسنجان سرمایه گذاری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان