پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

افتتاح اولین شرکت موسیقیِ تهیه، تولید و پخش آثار صوتی رفسنجان

به گزارش “خانه خشتی“، اولین شرکت موسیقی تهیه، تولید و پخش آثار صوتی رفسنجان به مدیریت مجتبی کاشفی ظهر روز پنجشنبه اول مرداد ماه با حضور حمید ملانوری(فرماندار)، ایمان محمدآبادی(رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی)، دکتر محمدرضا چراغعلی( آهنگساز نامی کشور)، جمعی از هنرمندان عرصه موسیقی همچون سعید مشرف شاه، رسول شریفی، ناصر مرتضوی، جابر قربانی و…، همچین گروه روباتیک آموت (وی آر یو) افتتاح شد.

ملانوری در خصوص افتتاح این شرکت اظهار داشت: برای تهیه و تولید هر کاری باید زیرساخت های آن فراهم باشد و این شرکت می تواند زیر ساخت کارهای هنری این حوزه باشد و هنرمندان این عرصه، دیگر مجبور نیستند برای تولید و تهیه و پخش آثار خود به استان ها و شهر های دیگر مراجعه کنند.

وی در ادامه افزود: این شرکت با کیفیت بسیار خوبی ایجاد شده است و دیگر استان ها و شهرستان ها را هم می تواند تحت پوشش قرار دهد.

دکتر محمدرضا چراغعلی که به دعوت آموزشگاه هزاردستان برای برگزاری مستر کلاس موسیقی پاپ به رفسنجان آمده بود این گام را برای شهرستان رفسنجان بزرگ دانست و خاطر نشان کرد مسئولین شهر باید از پتانسیل های هنری شهرستانشان به خوبی حمایت و وعده هایشان را عملی کنند؛ تا روز به روز شاهد موفقیت های بیشتر در این زمینه باشیم.

تنظیم از : بهناز حسینی نوه

خروج از نسخه موبایل